شناسهٔ خبر: 67305639 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام‌جمعه شهرستان سنندج:

انتخابات تضمین‌کننده امنیت کشور است

امام‌جمعه شهرستان سنندج گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات می‌توانند دشمنان را مأیوس کرده و امنیت و اقتدار کشور را تضمین کنیم.

صاحب‌خبر -

ماموستا رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با اشاره به مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات پیشرو اظهار کرد: امروز مهم‌ترین مسئله کشور انتخابات است که مردم با حضور خود این رسالت خطیر را به سرانجام خواهند رساند.

وی افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیر تضمین‌کننده انقلاب، نظام، امنیت و اقتدار کشور است و این گونه حضوری است که می‌تواند قدرت ما را به رخ جهانیان بکشاند.

امام‌جمعه شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب تبلیغات وسیعی را علیه اهداف انقلاب و مردم‌سالاری دینی که از ارکان نظام اسلامی است، راه‌اندازی کرده و به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند که همه ما باید با حضور خود خط بطلانی بر این توطئه‌ها بکشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم در صحنه انتخابات و مردم‌سالاری، می‌توانند سرنوشت و آینده درخشانی برای کشور رقم بزنند افزود: انتخاب شخصی شایسته و خدمتگزار که بتواند مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد یک اقدام حسنه است که با حضور پرشور مردم در انتخابات ممکن خواهد شد.

امام‌جمعه شهرستان سنندج گفت: نظام اسلامی نظام مردم پایه است و اساس آن بر مردم استوار شده است که نماد اصلی مردم‌سالاری دینی کشور همین انتخابات است.

ماموستا رستمی با تأکید اینکه تنها و بهترین راه برای برون‌رفت از مشکلات جامعه حضور آگاهانه مردم در انتخابات است، افزود: انتخاب فردی دلسوز و آشنا به مشکلات حوزه‌های مختلف به طور حتم می‌تواند شرایط حاکم بر جامعه را به نفع مردم تغییر دهد.

وی گفت: مردم ما با حضور پرشور خود در این روز سرنوشت‌ساز بار دیگر مشتی محکم بر دهن یاوه‌گویان و بدخواهان نظام اسلامی خواهند زد و آنها را از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید خواهند کرد.

انتهای خبر/

نظر شما