شناسهٔ خبر: 67305624 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۴۴ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در مهاباد پیش‌بینی شد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۱۴۴ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به پیش‌بینی ۱۴۴ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در این شهرستان، گفت: در راستای تسهیل و دسترسی راحت شهروندان و رای دهندگان، در این دوره سه شعبه انتخاباتی در این شهرستان نسبت به انتخابات اسفند پارسال اضافه شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره ۲ هزار و ۵۹۲ عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را در مهاباد برعهده دارند، اضافه کرد: ۷۷ شعبه در سطح شهر مهاباد، ۴۰ صندوق در بخش مرکزی و ۲۷ صندوق نیز در بخش خلیفان در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه مهاباد از فراهم‌آوری چهار دستگاه خودرو برای هر شعبه انتخاباتی خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون شهرستان آمادگی کامل را برای برگزاری باشکوه انتخابات نظیر انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

عباسی اضافه کرد: روند برگزاری انتخابات که به طور معمول از پنج ماه قبل آغاز می‌شود، با همکاری وزرات کشور طی مدت ۵۰ روز تدارک و مهیا شده و اقدامات با سرعت در مرحله اجرا قرار گرفته است.

وی با تاکید به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: انتخابات یکی از سنگر‌های مقابله با دشمنان است که حضور حداکثری پای صندوق‌های رای بدخواهان این نظام را نا امید خواهد کرد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، جمعه هفته جاری هشتم تیر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز برگزار خواهد شد.

نظر شما