شناسهٔ خبر: 67305623 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

داور ملی فدراسیون تکواندو ایران:

ولایت‌مداری خصوصیت کارگزار تراز انقلاب است

مربی و داور بین‌المللی فدراسیون تکواندو ایران با اشاره به اهمیت این دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ولایت‌مداری و مردمی‌بودن از مهم‌ترین خصوصیات کارگزار تراز انقلاب است.

صاحب‌خبر -

مهدی آیینه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی ورزشکاران و قهرمانان نقش مؤثری در همه عرصه‌ها داشته و وفادار به آرمان‌های انقلاب هستند.

وی افزود: در تاریخ هشت تیرماه سال جاری هم‌زمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی یک‌بار دیگر باروحیه انقلابی و پهلوانی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌افزایند.

داور بین‌المللی فدراسیون تکواندو ایران ادامه داد: همه ما به‌نوعی در برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مسئول هستیم و بدون شک این دوره انتخابات نیز موجب اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج می‌شود.

آئینه گفت: ورزشکاران باید علاوه بر حضور پر صلابت خود در پای صندوق‌های رأی، با تشویق آحاد مردم و خانواده‌ها وظایف دینی و ملی خود را ادا نمایند.

مربی فدراسیون تکواندو ایران تصریح کرد: مردم ما باید این مورد خاص را موردتوجه قرار دهند که فردی به‌عنوان رئیس‌جمهور آینده انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

این ورزشکار بیجاری خاطرنشان کرد: مهم‌ترین خصوصیت کارگزار تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ولایت‌مداری و مردمی‌بودن وی است.

داور ملی فدراسیون تکواندو ایران بیان با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات در واقع رأی به انقلاب اسلامی است، بیان داشت: یکی از راه‌های که می‌توان مشکلات جامعه را حل کرد از مسیر انتخابات است.

آئینه تصریح کرد: برخی شعار‌های اصلی انقلاب در دوره‌های قبل ریاست‌جمهوری مورد بی‌توجهی قرار گرفت که آسیب‌های فراوانی به دنبال آن جامعه را تهدید کرد.

مربی فدراسیون تکواندو ایران تأکید کرد: جامعه ورزشی ایران در روز هشت تیرماه با خلق حماسه‌ای دیگر باید فردی را به‌عنوان رئیس‌جمهور آینده انتخاب کنند که بتوانند بدون تکیه به قدرت خارجی تمام تلاش خود را برای اقتدار نظام و گره‌گشایی مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه بکار بگیرد.

این ورزشکار کردستانی گفت: در دولت سیزدهم باتکیه‌بر شاخص‌های، چون اخلاص، صداقت، مردم‌داری و مبارزه با فساد و تلاش خستگی‌ناپذیر و مراجعه به ظرفیت‌های درون‌زای کشور و جوانان توانستند کشور را از بزنگاه‌های سخت نجات دهد که باید به‌خوبی برای مردم تبیین شود.

مربی فدراسیون تکواندو ایران در پایان سخنان خود ضمن دعوت از کلیه ورزشکاران استان کردستان جهت حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: امروز ما میراث‌دار خون شهیدان و امانت‌دار نظام هستیم و باید با انتخاب فرد اصلح به‌دوراز تعصبات جناحی و حزبی فردی که شایسته این جایگاه است را انتخاب نمائیم.

انتهای خبر/

نظر شما