شناسهٔ خبر: 67305576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت‌الاسلام بیگدلی:

ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه از وظایف رئیس جمهور است

زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه رئیس جمهور باید امید را در جامعه افزایش دهد و ادامه دهنده مسیر راه شهید رئیسی باشد گفت: ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه از وظایف رئیس جمهور است.

صاحب‌خبر -

 

ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه از وظایف رئیس جمهور است

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان، اظهار داشت: انتخابات وزن یک کشور و توان حمایت کشور را به رخ دنیا می‌کشاند، دنیا با وزن انتخابات ظرفیت و مردم سالاری نظام را مشاهده می‌کنند و در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی این امر خود را به وضوح نشان داده است.

 وی با بیان اینکه به وضوح در سنوات گذشته شاهد انتخابات  ۹۸ درصدی و یا در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس بالای ۷۰ درصد بوده‌ایم گفت:این امر نشان دهند این است که مردم در طول ۴۵ سال همیشه پای کار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان بیان کرد: انتخابات دو بعد دارد؛ بعد دینی و بعد ملی و از لحاظ بعد دینی انتخابات یک وظیفه شرعی است و از لحاظ بعد ملی سرنوشت یک کشور تعیین می‌شود و می‌طلبد که مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری« مد ظله العالی» مشارکت برای رسیدن به اهداف نظام و انقلاب اسلامی امر لازم و ضروری است.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور از نگاه رهبری افزود: رئیس جمهور منتخب باید مردمی باشد و فقط به شعار اکتفا نکند و مثل شهید رئیسی در میان مردم و متن جامعه باشد، حفظ استقلال کاندیداها از شاخصه‌های مهم انتخابات است و نباید با انتخابات  به استقلال کشور خدشه  وارد شود و همچنین فرد منتخب به استقلال ملی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... اعتقاد کامل داشته باشد.

وی با بیان اینکه فرد منتخب باید عدالت را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و به وضع محرومان جامعه توجه ویژه داشته باشد افزود: رییس جمهور باید دشمن شناس بوده و در مقابل دشمنان هرگز تسلیم نشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه هرجا گزینش مناسب اتفاق افتاده جامعه به سوی رشد و توسعه حرکت کرده است گفت: رئیس جمهور باید اراده و توانمندی انجام کار را داشته باشد و باید از مدیران کاردان استفاده کند و براساس برنامه حرکت کند و امید را در جامعه افزایش دهد و باید ادامه دهنده مسیر راه شهید رئیسی باشد.

 فاطمه عسگری

نظر شما