شناسهٔ خبر: 67305451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

دستیار رئیس جمهور شهید در امر مردمی سازی دولت:

شهید رئیسی ثابت کرد با الگوی مدیریت دینی می‌توان دنیای مردم را اصلاح کرد

«عبودتیان» گفت: رئیس جمهور شهید با اقدامات خالصانه و جهادی خود ثابت کرد تنها با الگوی مدیریت دینی است که می‌توان امور دنیای مردم را اصلاح کرد و جامعه را سروسامان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «سید احمد عبودتیان» دستیار رئیس جمهور شهید در امر مردمی سازی دولت در همایش «در امتداد بدرقه شهیدان»، اجتماع راویان و مبلغان در آستانه عملیات انتخابات که در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی وموزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم اظهار داشت: به برکت خدمات دولت شهید جمهور در مسیر تمدن سازی، از دولت اسلامی عبور کردیم و به جامعه اسلامی رسیدیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت اسلامی باید حکمران اسلامی بوده و سازوکار اسلامی داشته باشد، گفت: ضرورت دارد مردم سالاری دینی در چنین جامعه‌ای حاکم باشد و شیوه‌های به میدان آمدن مردم و حضورشان در میدان اجرا و نظارت پیگیری شود.

عبودتیان خاطرنشان کرد: شهید آیت الله رئیسی ثابت کرد که با الگوی مدیریت دینی است که می‌شود دنیای مردم را اصلاح کرد و شاهد نصرت‌ها پی در پی الهی بود و توانست شعار سال را در همه حوزه‌ها عملیاتی کند.

وی گفت: همانگونه که رزمندگان اسلام شاهد نصرت‌های الهی در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس بودند، ما خود در مدت نزدیک به سه سال مدیریت شهید رئیسی، در معرکه‌های تودرتو و پیچیده کشور، مسائل کرونا، فتنه زن، زندگی، آزادی و ... به دفعات شاهد عنایت‌ها و نصرت‌های الهی بودیم.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی خود را سرباز نظام می‌دانست می‌دانست، عنوان کرد: الگوی مدیریت این شهید والامقام که در همه عرصه‌های خدمات‌رسانی، تحولات شگرف ایجاد کرد، باید تبیین شود .

وی یادآور شد: شهید آیت‌الله رئیسی معتقد بود آبادانی ایران در عمل جهادی و مخلصانه همراه با باور و ایمان است.

عبودتیان با تاکید بر زمینه‌سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات هشتم تیر ماه تصریح کرد: باید با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سرمایه اجتماعی را به یک حماسه ملی تبدیل کرد.

وی گفت: مردم باید با مشارکت حداکثری و شورآفرینی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راه و مسیر شهید رئیسی را ادامه دهند و مسیر خدمت را برای مسوولان هموار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما