شناسهٔ خبر: 67305242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

توسط ستاد حکمرانی مردمی شهرستان روانسر برگزار شد؛

نشست هم‌اندیشی راهبردهای افزایش مشارکت در انتخابات با حضور مدیرکل کانون کرمانشاه

نشست هم‌اندیشی راهبردهای افزایش مشارکت در انتخابات با حضور مدیرکل کانون کرمانشاه و دیگر مسئولان شهرستان، توسط ستاد حکمرانی مردمی شهرستان روانسر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، نشست هم‌اندیشی راهبردهای افزایش مشارکت در انتخابات با حضور مدیرکل کانون کرمانشاه و دیگر مسئولان شهرستان، توسط ستاد حکمرانی مردمی شهرستان روانسر برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به ضرورت حضور پر رنگ ملت در انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری مردم در این امر، در خصوص راهبردهای افزایش مشارکت در انتخابات صحبت کرد و این موضوع را تبیین نمود، همچنین در خصوص اثرگذاری کودکان و نوجوانان در انتخابات و تربیت و پرورش این نسل آینده‌ساز و تعیین مسیر صحیح برای آنها با توجه به سوگیری دشمنان و جوسازی آنان، نحوه‌ی اثربخشی هر سازمان با محوریت انتخابات، نکاتی را خاطرنشان کرد.
گفتنی است ستاد حکمرانی مردمی شهرستان روانسر، نشست هم‌اندیشی راهبردهای افزایش مشارکت در انتخابات را با حضور مصطفی‌زاده فرماندار، دکتر زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نیک‌رفتار دستیار فرماندار در امر مردمی‌سازی دولت و محمدی‌پور مدیر آموزش و پرورش به همراه جمعی از فرهنگیان فرهیخته‌ی شهرستان روانسر، در سالن جلسات فرمانداری برگزار کرد.

نظر شما