شناسهٔ خبر: 67304880 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

طی خرداد ماه ۱۴۰۳ صورت گرفت؛

اطفای ۴۳۲ مورد حریق و ۸۱۰ عملیات حادثه در کرج

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی خرداد ماه، آتش نشانان به ماموریت ۴۳۲ مورد حریق و ۸۱۰ مورد حادثه اعزام شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد یساولی اظهار کرد: طی ماه گذشته، باحضور ۴ هزار و ۲۱۲ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ایستگاه به مدت ۹۴۷ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۵۸۱ دستگاه خودروی عملیاتی به ۴۳۲ مورد حریق و ۸۱۰ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۲ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان انجام شد، افزود: در ماهی که گذشت ۳۹۰ مورد نجات یافته، ۷۴ مصدوم و ۲۱ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد، داشته‌ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: در بین ۳۲‌ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۳ با ۹۰ ماموریت، ‌ایستگاه ۱۲۲ با ۸۳ ماموریت، و ایستگاه ۱۲۳ با ۷۲ ماموریت اعزامی انجام شده است.


یساولی گفت: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۹ مورد صدور جواز و ۱۲۶ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

وی اضافه کرد: صدور ۱۸ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۲۰ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۳۰ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۳۸ مورد در حوزه ایمنی شهری، بازدید از صنوف به تعداد ۳۵ مورد در حوزه اصناف از دیگر اقدامات سازمان است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۴۳ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، ادارات، آتش نشان داوطلب و کارورز باحضور ۶۱۰ کارآموز به مدت ۵۱۴ ساعت با همکاری ۸۰ مربی و برگزاری ۳ دوره آموزشی با موضوع شناخت گسل‌های فعال استان البرز، رفتارشناسی حریق و کارشناسی بازدید متقاضیان اخذ پایانکار با حضور ۳۸۲ فراگیر از پرسنل سازمان به مدت ۱۲ ساعت و با همکاری ۱۳ مربی طی یک ماه گذشته صورت پذیرفت.


منتشر شده در تاریخ ۲ تیرماه ۱۴۰۳

نظر شما