شناسهٔ خبر: 67304505 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه آرمان در خبرهای رسانه دوم تیر

برنامه های آرمان و انتخاب ایران، نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما درباره نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری و یک نمایش رادیویی خبرهای امروز رسانه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ویژه‌برنامه انتخاباتی آرمان هر روز ساعت ۱۷ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و روز بعد ساعت ۱۱ تکرار می شود .
تبیین و بررسی دیدگاهها و رویکردهای هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دریاره موضوع های فرهنگی، معارفی و قرآنی موضوع این برنامه است. 
برنامه «انتخاب ایران» هر شب ساعت ۲۳ زنده از شبکه افق پخش می شود.بیان شاخص‌های یک رئیس جمهور تراز و کارآمد از زبان خود مردم موضوع این برنامه است.

همچنین نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما  درباره نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد. این نظرسنجی ۲۹خرداد با یک نمونه ۱۲۸۹ نفری از سراسر کشور انجام گرفته بود.
و نمایش من زلاتان هستم هر روز ساعت ۱۱:۳۰ از رادیو نمایش پخش و ساعت ۲۰ تکرار می شود. این نمایش به زندگینامه ورزشی زلاتان ابراهیموویچ ، ستاره سوئدی جهان فوتبال می پردازد.

<div id="video-display-embed-code_11238945"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265333/11238945?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما