شناسهٔ خبر: 67304392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان:

دانشجویان نقش بسیار تاثیرگذاری در انتخابات دارند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان با اشاره به رسالت خطیر دانشجویان کشور در عرصه‌های مختلف گفت: دانشجویان نقش بسیار تاثیرگذاری در انتخابات دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسین زنجانی راینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی حرفه‌ای استان کرمان با اشاره به رسالت خطیر دانشجویان در انتخابات گفت: راهبرد مجموعه بسیج دانشجویی در انتخابات دو اصل می‌باشد که اولین آن دعوت به حضور حداکثری تمامی اقشار مختلف مردم جهت شرکت در انتخابات است.

 

وی در ادامه افزود: راهبرد دوم انتخاب فرد اصلح می‌باشد.

 

او گفت: مجموعه بسیج دانشجویی از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نخواهند کرد و در این جایگاه فقط شاخص‌هایی که رهبری معظم انقلاب اعلام کرده اند، بیان می‌شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی حرفه‌ای استان کرمان اظهار کرد: اکنون که در این مقطع حساس تاریخی که یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین انتخابات‌ها را در پیش‌روی خود داریم ضرورت مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

 

وی افزود: تاریخ و تجربه نظام اسلامی گواهی می‌دهد هر زمان مردم در صحنه بوده‌اند شاهد توفیقات و دستاورد‌های بی‌بدیل و تاریخی بوده‌ایم و امروز نیز این حضور پرشکوه می‌تواند کشور را در دستیابی به اهداف پیش‌رو موفق و دشمنان این نظام مقدس را در اعمال نقشه‌های شوم و ظالمانه‌شان بیش از پیش مایوس و ناامید بسازد.

 

او تاکید کرد: به یقین عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایت‌مدار و ایثارگر است که در بیش از چهار دهه پرفراز و نشیب پس از انقلاب اسلامی به ندای امام‌راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و با تمسک به آیه شریفه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم» با شرکت در  انتخابات سرنوشت خود را رقم زده و از انقلاب، کشور و نظام مردم‌سالاری دینی خود پاسداری کرده‌اند.

 

وی افزود: دانشجویان نقش بسیار تاثیرگذاری در انتخابات دارند و باید عالمانه در این عرصه عمل نمایند.

نظر شما