شناسهٔ خبر: 67304381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

آغاز رویداد فرهنگی امتداد بدرقه شهیدان در کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به مناسبت‌های پیش رو دهه امامت و ولایت ،چهلم شهدای خدمت، شهدای امنیت و انتخابات ؛ رویداد فرهنگی #امتداد_بدرقه_شهیدان با شش عنوان به مدت 12 روز در سراسر استان توسط رده های مقاومت بسیج برگزار می گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار ایمان خردمند، معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح افزود: رویداد سراسری امتداد بدرقه شهیدان از 28 خرداد الی 8 تیر 1403 به منظور حضور حداکثری و مشارکت قاطبه مردم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: فضا سازی محیطی با استفاده از ظرفیت های موجود، مراسمات پیش رو روشنگری هادیان سیاسی، نمایشگاه های تبیینی، برپایی ایستگاه های فرهنگی(میدان مرد) ، اجرای برنامه های خانه به خانه ، و استفاده از ظرفیت جشن های بزرگ دهه امامت و ولایت از فعالیت‌های این رویداد هستند.

 سرهنگ خردمند در ادامه ابزاز داشت: عرصه های اجرایی این فعالیت ها به صورت میدانی و در مساجد، حسینیه ها، امامزادگان واجب التکریم ،هیات های مذهبی، ادارات، اماکن تفرجگاهی و سطح محلات می باشد.

 معاون فرهنگی هنری سپاه فتح در پایان به اهداف و سیاست های این رویداد ملی وسراسری اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری آحاد مردم با تاکید بر تقویت وحدت ملی ، برانگیختگی عمومی با استفاده از ایام و فرصت های پیش رو، تمرکز بر نقش آفرینی حداکثری ظرفیت های اقشار بسیج ، تشریح روایت های امید آفرین ، تبیین معارف،سیره و عملکرد انقلابی شهدای خدمت از محورهای این رویداد است.

خردمند گفت: تریبون آزاد و کرسی های آزاد اندیشی ، سرود های پاتوقی و میدانی ، مولودی خوانی ، نواهای محلی ، اجرای گروه های هنری تئاتر ، مسابقات فرهنگی و ورزشی ، جشنواره های بومی و محلی از مصادیق مورد فعالیت  رویداد فرهنگی امتداد بدرقه شهیدان در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

وی در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: شرکت کنندگان پس از اجرای فعالیت‌های اعلام شده در این رویداد، فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای و یا تصویر اقدامات خود را با هشتگ‌های مشخص شده، به

کاربری طلایه داران فرهنگی در پیامرسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/joinchat/2736718400C066fc33657

ارسال نمایند.
 
 

به آثار منتخب جوایز مادی و معنوی ارزنده تقدیم خواهد شد.

نظر شما