شناسهٔ خبر: 67304231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئول کتابخانه مرکزی قم خبر داد؛

برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع تابستانه در کتابخانه مرکزی قم

مسئول کتابخانه مرکزی قم از برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های فرهنگی متنوع ویژه گروه‌های سنی مختلف در تابستان ۱۴۰۳ در این کتابخانه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به نقل از روابط عمومی کتابخانه مرکزی قم،مریم رمضانی، مسئول کتابخانه مرکزی قم با اشاره به آغاز ثبت نام کارگاه‌ها و نشست‌های فرهنگی این کتابخانه در فصل تابستان ویژه گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال  گفت: علاوه بر برنامه‌های ماهانه کتابخانه مرکزی قم همچون محفل ادبی، نشست‌های نقد کتاب، روز بازی و ...، کارگاه‌ها و کلاس‌های ویژه به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، غنی سازی اوقات فراغت و مهارت افزایی اعضای کتابخانه از ابتدای تیر ماه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در بخش کودک کتابخانه، کارگاه‌های آموزش نقاشی، خوشنویسی، نجوم، شطرنج، خلاقیت، آموزش رباتیک، چرتکه، نقالی و ذهن طلایی از جمله برنامه‌های تابستانی خواهد بود.

رمضانی تصریح کرد: کتابخانه مرکزی قم در این ایام همچنین با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در قالب کلاس‌های تابستانی شامل صحیح خوانی متون کهن، حافظ خوانی، طراحی چهره، سیاه قلم، گویندگی و فن بیان، معرق کاری، پایتون، کامپیوتر، شاهنامه خوانی، کار با چوب، طراحی سایت، طب سنتی، بورس، طراحی و ساخت عروسک و ... میزبان اعضای کتابخانه در رده‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال است.

وی همچنین اظهار داشت: علاوه بر این برنامه‌های تابستانی، ویژه برنامه‌های مناسبتی، جشن، نقد و بررسی کتاب، رونمایی از کتاب و ... همچون گذشته در کتابخانه برگزار می‌شود.

مسئول کتابخانه مرکزی قم ادامه داد: در طراحی دوره‌های آموزشی و برنامه‌های کتابخانه تلاش شده تنوع سلایق و علایق اعضای کتابخانه در نظر گرفته شود و کارگاه‌های متنوعی از مهارت‌های رایانه‌ای تا فعالیت‌های فیزیکی در کتابخانه برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاه‌ها و برنامه‌های تابستانی کتابخانه مرکزی قم می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۳۸۰۱۰۱۷ و ۳۳۸۰۱۰۱۸ تماس حاصل کرده یا به کتابخانه مرکزی قم واقع در خیابان امام خمینی (ره)، رو به روی پمپ بنزین مراجعه کنند.

 

نظر شما