شناسهٔ خبر: 67304217 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

تمامی دست اندرکاران نمایش «حماسه آرش کمانگیر» بیمه شدند

مریم کاظمی از بیمه شدن تمامی دست اندرکاران پروژه بزرگ "«ماسه آرش کمانگیر»در طول مدت اجرا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش هنرآنلاین، مریم کاظمی کارگردان نمایش «حماسه آرش کمانگیر» و سرپرست گروه تئاتر مستقل با اعلام این مطلب که پروژه حماسه آرش کمانگیر را تحت پوشش بیمه مسئولیت کارفرما قرار داده ام گفت: به عنوان کارگردان تئاتر و سرپرست یک گروه نمایشی نسبت به حضور اجرا گران و عوامل پشت صحنه کارها مسئولیت داریم. بعضی از اعضای هر گروه نمایشی ممکن است بطور شخصی بی احتیاط باشند.

حادثه در امنیت کامل هم  اتفاق می افتد. همان طور که همه تمهیدات را برای اجرای نمایشی کامل و درست می چینیم باید نسبت به غیر مترقبه ها نیز فکر کنیم. نمی توانم صد درصد همه چیز را تضمین کنم ولی این کار مقدور را در حد توان گروهمان انجام دادیم.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام پیش از این در پروژه های نمایشی دیگر اتفاق افتاده یانه گفت : حتما اتفاق افتاده. ولی فراگیر نشده است. خود من از آقای ناصر آویژه یاد گرفتم و به نظرم درست آمد. امیدوارم از این به بعد در همه کارهای نمایشی گروهمان در آینده، این کار مهم و درست را انجام دهم.

آرش

نمایش«حماسه آرش کمانگیر»تازه ترین پروژه گروه تئاتر مستقل با نویسندگی و کارگردانی مریم کاظمی از 4 تیر ماه ساعت 19.30 و با حضور بیش از 70  بازیگر و نوازنده گروه ارکستر در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه میرود.

تهیه گنندگی این اثر نمایشی موزیکال را پردیس تئاتر تهران و گروه تئاتر مستقل برعهده دارند.

پیش فروش سه روز نخست اجرای این نمایش در سایت تیوال فعال شده و علاقه مندان می توانند از طریق لینک https://www.tiwall.com/s/arashkamangir4  نسبت به خرید بلیت اقدام کنند. شماره تلفن های گروه تئاتر مستقل 09190776098- 090511166692 نیز برای هماهنگی و رزرو اعلام شده اند.

 

نظر شما