شناسهٔ خبر: 67303983 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جشنواره «تنویر» در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد

بخش دانشجویی هفتمین جشنواره سراسری قرآنی «تنویر» که از سوی اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است در دانشگاه افسری امام علی(ع) برپا شد.

صاحب‌خبر -
برگزاری بخش دانشجویی جشنواره «تنویر» در دانشگاه افسری امام علی(ع)به گزارش ایکنا، هفتمین جشنواره سراسری قرآنی «تنویر» از سوی اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه کارکنان، خانواده‌ها، دانشجویان، اعضای وابسته(بازنشستگان و خانواده آنها) در حال برگزاری است.
 
هدف از برگزاری این جشنواره ترویج سبک زندگی اسلامی است که شرکت‌کنندگان براساس کتاب «تمثیلات» تألیف حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین محسن قرائتی به عنوان منبع معرفی شده از سوی جشنواره در آن شرکت می‌کنند.
 
بخش دانشجویی از مرحله دوم این جشنواره خردادماه به میزبانی دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد و با برپایی این جشنواره در بخش‌های دیگر که به شکل حضوری و آنلاین خواهد بود، نفرات برگزیده به منظور تجلیل به سازمان عقیدتی ـ سیاسی معرفی می‌شوند.
 
متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند نسخه فشرده کتاب مذکور را با مراجعه به نشانی www.aja.ir دریافت کنند.
 
<div id="video-display-embed-code_3487014"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4222594/3487014?width=400&height=300"></script></div>
 
 
انتهای پیام

نظر شما