شناسهٔ خبر: 67303969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حضور مقامات ارشد لشکری و کشوری انجام گرفت؛

برگزاری اجلاسیه 3 هزار شهید عشایر استان فارس

با حضور مقامات ارشد لشکری و کشوری انجام گرفت؛ با حضور مقامات ارشد لشکری و کشوری ملی و استانی ، اجلاسیه 3هزار شهید عشایر استان فارس در روستای کدنج بخش سیاخ دارنگون برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده کل ارتش، امیر رضایی فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان فارس، حاج نبی رودکی،سردار حسینی، برخی از نمایندگان فارس، فرماندار شیراز و سایر مسوولان و عموم مردم در این مراسم حضور داشتند.

روح الله رشیدی کوچی دبیر ستاد مردمی اجلاسیه ملی 3هزار شهید والامقام عشایر استان فارس در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای عشایر در خصوص این اجلاسیه گفت: این اجلاسیه در راستای برگزاری کنگره 15هزار شهید استان فارس با حضور مقامات ارشد لشکری و کشوری همچون امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده کل ارتش، امیر رضایی فرمانده ارشد آجا، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه، شیبانی فرماندار شیراز و سایر عزیزان برگزار شد.

برگزاری اجلاسیه 3 هزار شهید عشایر استان فارس

وی افزود: بر پایی چنین اجلاسیه ای علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا که با تمام وجود جانشان را تقدیم انقلاب کردند و در تمام صحنه ها حاضر بودند، چراغ راهی برای آینده است تا بدانیم امنیت و آرامش امروز ما نتیجه فداکای این عزیزان بوده است.

رشیدی با اشاره به 3هزار شهید عشایر استان فارس نیز گفت: شهدای عشایر سرداران بزرگی را در دفاع مقدس تقدیم کردند که نقش بزرگی در پیروزی ایران داشتند لذا کم ترین کاری که می توانستیم برای این عزیزان انجام دهیم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنها بود.

دبیر ستاد مردمی اجلاسیه ملی 3هزار شهید والامقام عشایر استان فارس افزود: این اجلاسیه با همکاری و محوریت سپاه عشایر فارس برگزار شد که جا دارد از فرماندار شیراز جناب دکتر شیبانی که خود  از یادگاران دفاع مقدس بودند، برای همکاری نزدیک تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود: در این اجلاسیه بزرگان عشایر حضور پیدا کردند که علاوه بر زنده نگاه داشتن یاد شهدا موجبات اتحاد و همدلی را فراهم کردند تا نشان دهند که عشایر همیشه پای کار نظام هستند و و به ندای رهبر انقلاب لبیک می گویند.

برگزاری اجلاسیه 3 هزار شهید عشایر استان فارس

عشایر فارس بزرگ ترین جامعه عشایری کشور به دلیل تنوع اقوام هستند

سرهنگ شکوهی فرمانده سپاه عشایر فارس و دبیر اجلاسیه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: عشایر فارس به عنوان بزرگ ترین جامعه عشایری کشور به دلیل تنوع اقوام به نوعی یک ایران کوچک است.

وی با اشاره به ویژگی های وطن دوستی و بیگانه ستیزی عشایر استان فارس نیز گفت:  تقدیم 3هزار شهید عشایر به اسلام و انقلاب خود گواهی بر وطن دوستی عشایر است که در همه برهه های سخت به کمک اسلام و ایران آمده اند.

شکوهی با اشاره به دبیرستان شهید یهشتی دبیرستان شاخص عشایری شیراز که رزمندگان و شهدای بسیاری را به کشور تقدیم کرده است، به حضور گسترده عشایر در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: به فضل خدا در انتخابات پیش رو نیز حضوری حماسی و دشمن شکن خواهیم داشت.

برگزاری اجلاسیه 3 هزار شهید عشایر استان فارس

در ادامه آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 3هزار شهدای عشایر استان فارس اظهار داشت: تا وقتی برای خدا کار کنیم باید مطمئن باشیم که پیروز هستیم.

وی افزود: امروز شجاعت و مردانگی شهدا موجب شده که هر کسی در جبهه مقاومت افتخار می کند که ادامه دهنده راه شهدا است.

دژکام ادامه داد: این عظمت و قدرتمندی شهدا است که هیمنه استکبار را شکستند و پیروزی آفریدند و امروز باید بیش از پیش برای تداوم پیروزی ها تلاش کرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن نیز گفت: برای آفریدن پیروزی در این جنگ حضور مستمر در عرصه های مختلف واجب است لذا در روز هشتم تیر و در انتخابات ریاست جمهوری باید این حضور حماسی را با مشارکت حداکثری نشان دهیم و دشمن را ناامید کنیم.

برگزاری اجلاسیه 3 هزار شهید عشایر استان فارس

وی افزود: برای انتخاب بهترین فرد تلاش کنیم و از خدا بخواهیم که یک رییس جمهور کارآمد و متعهد به خون شهدا  برای ملت ایران انتخاب شود تا به مردم خدمت کند.

در ادامه امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در سخنانی اظهار داشت: شناخت راه شهدا و ادامه راه شهدا باید با افتخار ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما