شناسهٔ خبر: 67303951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انتخابات در گلستان نیمه‌الکترونیک برگزار می‌شود

گرگان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان به صورت نیمه‌الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: شناسنامه و یا کارت ملی ۲ سند هویتی برای شرکت در انتخابات است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ گلستانی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۹ هزار و ۶۴۳ نفر رای‌اولی هستند.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات گلستان از ۶ خرداد ماه فعال شد، افزود: در این راستا، جلسات مشترک متعددی برگزار شد و فضای ستاد انتخابات با فرایندهای پیش‌بینی‌شده در حال انجام است.

انتخابات در گلستان نیمه‌الکترونیک برگزار می‌شود

رییس ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه انتخاب هیات‌های اجرایی از ۱۰ خرداد ماه در دستور کار قرار گرفت و ۳۵۱ نفر به‌عنوان عضو حقیقی و حقوقی انتخاب شدند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۱۶ عضو حقیقی و ۱۳۵ عضو حقوقی هستند که در ۲۷ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی فعالیت می‌کنند.

مهاجر از پیش‌بینی هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رأی در گلستان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد، هزار و ۲۱۲ شعبه ثابت و ۳۰۳ شعبه سیار در گلستان وجود دارد.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند رای گیری انتخابات فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما