شناسهٔ خبر: 67303748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قائم مقام ستاد مرکزی قالیباف در لرستان:

رییس جمهور باید از منافع خود و دولتمردانش عبور کند

خرم آباد - ایرنا - قائم مقام ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان محمد باقر قالیباف در لرستان گفت: رییس جمهور باید از منافع مادی و دنیوی خود و دولتمردانش عبور و تنها برای خدمت به مردم فعالیت کند.

صاحب‌خبر -

سجاد جوانمرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عرصه ریاست جمهوری، سخت و پر چالش است و رییس جمهوری می خواهد که از خود و منافع مادی مردان دولتش خالصانه گذشته باشد و برای مردم و انقلاب کار کند.

وی ادامه داد: برخی کاندیداهایی که به ریاست جمهوری رسیدند اتوبوسی آمدند، جوانگرایی نداشتند و دمار از روزگار کشور درآوردند که از این جهت امیدواریم آقای قالیباف ظرفیت‌های ریز و درشت مردمی را به کار گیرد.

وی اضافه کرد: قالیباف از لرستان تا کپرنشینان سیستان و بلوچستان، بانوان فعال در حوزه صنایع دستی، کارگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ را مورد بازدید و ارزیابی قرار داده و ظرفیت های مردمی را دیده است بنابراین نقطه قوت وی برقراری ارتباط با آحاد مردم می باشد.

جوانمرد تصریح کرد: تقوای سیاسی از دیگر نقاط قوت قالیباف و زبانزد عام و خاص و دوست و دشمن است که کسی نسبت به آن تردیدی ندارد.

وی به داشتن این ویژگی‌ها در شهید رییسی اشاره و اظهار کرد: اخلاص، مردم داری، روحیه انقلابی و تقوی الهی در عرصه سیاست را در شهید رییسی دیدیم و خداوند پاسخ این جانفشانی ها و خدماتش را داد چرا که منیت نداشت و ریاست را تحویل نگرفت.

قائم مقام ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان قالیباف در لرستان ابراز کرد: ما رییس جمهورهایی داشتیم که به نام آزادی بیان، تریبون‌ها را شکستند و صداها را خفه کردند و امروز رییس جمهوری می‌خواهیم که در اوج تقوای نفس، هیچ لکه سیاهی در کارنامه زندگیش نباشد.

جوانمرد در خصوص مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح نیز افزود: نباید به دسیسه ها دامن زد بلکه این چند روز باقی مانده برای انتخاب رییس جمهور شایسته و اصلح وقت بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه مردم از بلوغ سیاسی و بصیرت بالایی برخوردار هستنند گفت: باید تلاش کنیم فضای تنش، هیجان و دوگانه‌های کاذب وجود نداشته باشد تا مردم در آرامش کامل با تحلیل درست به نتیجه برسند و فرد شایسته را انتخاب کنند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل ۱۰ ستاد انتخاباتی جوانان و دانشجویان حامی قالیباف در لرستان ادامه داد: کمیته های فرهنگی، ورزشی، جوانان، دانشجویان، نخبگان، اصناف و بانوان از مهمترین کمیته های ستاد می باشد که مسوولیت آنها بر عهده چهره های نخبه و ملی است.

جوانمرد افزود: جوانان و دانشجویان انقلابی و مومن لرستان روز جمعه هشتم تیرماه با حضور پرصلابت خود پای صندوق های رای ضمن لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری از حضور حداکثری را جهت مستحکم نمودن ریشه درخت نظام و انقلاب ثبت خواهند کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور ۶ نامزد جمعه هشتم تیرماه برگزار می شود.

نظر شما