شناسهٔ خبر: 67303518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام به مناسبت هفته قوه قضاییه

خبرگزاری صدا و سیما

گلزار شهدای گمنام لنده به مناسبت هفته قوه قضاییه غبارروبی و عطر افشانی شد.

صاحب‌خبر -
غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام به مناسبت هفته قوه قضاییه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه گلزار شهدای گمنام، هشت سال دفاع مقدس در یادمان این شهدا در لنده غبارروبی، عطر افشانی و گلباران شد.
در این آیین معنوی که با حضور مسئولان شهرستانی دستگاه قضا برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب، با غبارروبی و گلباران مزار شهدا، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.
رئیس دادگستری شهرستان لنده در این آیین با اشاره به اینکه توفیق خدمت مسئولان به مردم در سایه فداکاری شهداست، گفت: ما مسئولان باید با عمل به وظایف و خدمتگزاری صادقانه به مردم، دین خود را به شهدا ادا کنیم، زیرا خواسته همه شهدا خدمت به مردم است.
انصاری، صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران را به پشتوانه خانواده شهدا و ایثارگران دانست و افزود: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از دستاورد‌های انقلاب و ایثارگری‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است که باید حفظ این ارزش‌ها به نسل‌های آینده منتقل شود.
در پایان با ادای احترام در مزار شهدا، با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.
از اول تا هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شد.

نظر شما