شناسهٔ خبر: 67303455 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

آیین معارفه مسئول حراست کانون پرورش فکری قم برگزار شد

در آیینی با حضور روح‌اله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست، روز ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ نگار قربانی به عنوان مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، عباسی نژاد، در این آیین گفت: ماموریت حراست؛ علاوه بر تمرکز به رویکرد صیانتی، حضور جهادی و بی‌منت و همراهی امینانه در تمام عرصه‌های خدمات‌دهی کانون است و نباید از صف خدمتی همکاران جدا شود.

وی با تاکید بر ضرورت صبر و امانت داری در کار، تقوا و خدا ترسی در قضاوت و حفظ نگاه صیانتی و اندیشه معادی گفت؛ حراست باید در پیگیری حقوق متقابل سازمان و همکاران، کاملاً هوشمند، دقیق و دغدغه‌مند باشد و برای سنجش این شاخص‌ها، خود را در معرض نظارت اجتماعی و ارزیابی همکاران قرار دهد تا در گذار زمان از این مبانی فاصله نگیرد.

آیین معارفه مسئول حراست کانون پرورش فکری قم برگزار شد

مدیر دفتر مرکزی حراست در ادامه ضمن تاکید بر اصول و فرهنگ سازمانی افزود: الزامات، اصول و مراتب فرهنگ سازمانی، از تعهدات قانونی همه کارکنان است و بعضاً برخی حواشی و آسیب‌ها به دلیل عدم اهتمام به همین موارد حادث می‌شود که در این حوزه هم باید نگاه صیانتی، توجیهی و اقناعی را در مسیر حفظ و نگاهداشت سرمایه اصلی کانون (نیروی انسانی) با جدیت دنبال کنیم.

وی همچنین با حضور در تعدادی از مراکز ثابت، سیار روستایی، پستی و مجموعه پردیسان، ضمن بازدید از نزدیک با مسئولان مراکز و مربیان گفت‌وگو کرد و بر اهتمام بیشتر در کیفیت خدمات تربیت محور و توسعه خدمات خلاقانه به ویژه در فرصت تعطیلات تابستان تاکید کرد.

آیین معارفه مسئول حراست کانون پرورش فکری قم برگزار شد

نظر شما