شناسهٔ خبر: 67303449 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور مطرح کرد؛

استرداد اموال مکشوفه به مال‌باختگان از اولویت‌های پلیس آگاهی فراجا

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه امروز اقدامات پلیس در حوزه مبارزه با جرایم بسیار مطلوب است، گفت: استرداد اموال مکشوفه در فراجا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقيدتی سیاسی فراجا ضمن قدردانی از تمامی کارکنان و روسای پلیس آگاهی کشور که در راستای تأمین امنیت جامعه اسلامی بی وقفه تلاش می‌کنند، اظهار داشت: اسلام امنیت را یکی از اصول زندگی و حالتی اجتناب ناپذیر در زندگی جمعی و عنصری ضروری برای بهره وری از مزایا و مواهب حیات و نیز زمینه ساز تکامل و ارتقاء بشر تلقی و از آن به عنوان یکی از مقدس‌ترین آرمان‌های بشری و الهی یاد کرده است.
 
 
حجت‌الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: از جمله اولویت‌های سال جاری در فرماندهی انتظامی ترویج قرآن و انس و اشراف بر کلمات نورانی امیرالمومنین امام علی (ع) در کتاب نهج البلاغه بوده که باید تمامی رده‌های اجرایی به آن توجه کنند.
 
این مقام مسئول با تاکید بر انجام فرایض دینی و شرکت کارکنان در مراسم مذهبی، افزود: از شما مدیران و روسای پلیس آگاهی کشور می‌خواهم تا با سرلوحه قرار دادن احکام دینی انجام عملیات‌ها را با اقتدار و توام با رافت و رعایت حقوق شهروندی انجام دهید.
 
وی خطاب به روسای حاضر در این همایش با بیان اینکه خدمت به خلق خدا در امتداد جلب رضایت پروردگار است، گفت: این لباس و این خدمت در انتظامی برای رشد و حرکت از ملک تا ملکوت است.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تصریح کرد: ریاضت شما در آگاهی این است که تلاش کنید هر مال باخته و یا مورد ظلم قرار گرفته‌ای که به شما مراجعه کرد مال او را کشف و برگردانید و مجرم را دستگیر کنید.
 
حجت الاسلام ادیانی افزود: سعادت ابدی برای مجاهدان فی سبیل الله در پلیس آگاهی مهیاست، چون کارشان دستگیری از افراد مظلوم و بازگرداندن اموال به مال باختگان است، پس این فرصت را غنیمت بشمارید و با افتخار خادم ملت باشید.
 
وی گفت: امروز اقدامات پلیس در حوزه مبارزه با جرایم بسیار مطلوب است، اما باید به نحوی عمل شود که رضایت حداکثری شهروندان عزیز را به همراه داشته باشد بخصوص در استرداد اموال مکشوفه به مال باختگان که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
انتهای پیام/241

نظر شما