شناسهٔ خبر: 67303272 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

وحدت جبهه انقلاب تنها راه رسیدن به موفقیت در انتخابات است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون شرایط سختی در پیش رو داریم و راه پیروزی رسیدن به وحدت در جبهه انقلاب است.

صاحب‌خبر -

 حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در سخنانی اظهار کرد: امروز دشمن روش‌های براندازی را از روش‌های خشن همراه با هزینه‌های سنگین و تلفات انسانی بالا مثل جنگ‌هایی که موجب سقوط نظام‌های سیاسی و فتح سرزمین‌های جدید و کشورگشایی می‌شود تغییر داده و به جنگ نرم و تغییرات خاموش روی آورده است.

وی گفت: از زمان سقوط سالوادور آلنده در شیلی و حاکم کردن سپه‌سالار پینوشه تا به امروز حدود ۷۰ سقوط نظام سیاسی با عنوان جنگ نرم و انقلاب رنگین اتفاق افتاده و امروز روش دشمن این است که یا مردم را دلسرد نمایند یا یک خط مورد نظر را حاکم کنند و با افزایش نقاط ضعف، مردم را به جان هم بیندازند و سعی کنند خط مطلوب خودشان را با پشتیبانی مالی، حمایت‌های سیاسی، فضاسازی‌های اجتماعی و با استفاده از توان رسانه‌ای در بستر فضای مجازی و محیط سایبری جریان درست را منزوی کنند و با بهانه‌سازی‌ها و تحریک احساسات، جبهه نظام استکباری را بر کرسی قدرت بنشانند.

عضو مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانگونه که در فرقه‌هایی مانند فرقه ۸۸ مردم را فریب دادند باز هم قصد فریب دادن مردم را دارند، اما با توکل بر خدا مردم ما نتیجه را به دست آنها نداده و پیوند نامیمون جریان‌های استکبارگرا و دشمن دوست هویدا و آشکار می‌شود و همان مردمی که در فتنه ۸۸ فریب خورده بودند با اعلام برائت از فتنه‌گران در ۹ دی میخ آخر را بر طابوت آنها کوبیدند.

وی ادامه داد: اکنون نظام سلطه‌گر سعی می‌کند با کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات یا دادن آدرس‌های اشتباه مسیر رای مردم را کج کند.

ذوالنوری افزود: امامین این انقلاب در طول تاریخ چهل و چند ساله انقلاب همیشه بر دو اصل اساسی تاکید ورزیدن؛ اول مشارکت حداکثری در انتخابات و دوم انتخاب فرد اصلح که حنای دشمن را در کم کردن حضور مردم کم‌رنگ می‌کند.

وی عنوان کرد: انتخاب اصلح نیازمند بینش است که با توجه به آموزه‌های اسلام و فرمایشات امامین انقلاب صورت می‌گیرد.

 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش امام علی (ع) گفت: اولین قدم در فروپاشی حاکمیت ترک اصول است؛ از مناظره‌ها می‌توان تشخیص داد که در بین کاندیدا‌های مطرح چه کسی بر اصول، مبانی، ارکان و پایه‌های دینی و حاکمیتی، ارزش‌های امامین انقلاب و مردم پافشاری می‌کند، همچنین بیان مردم فریبانه و تکیه براصول را به راحتی می‌توان از مناظرات انتخاباتی درک کرد.

وی تاکید کرد: باید با دقت کافی به مناظرات توجه کرد عده‌ای سعی دارند با کسب رای و مشتری جذب کردن به خود به قیمت ضایع کردن اعتماد مردم پیش بروند چرا که نیاز‌های یک کشور در یک موضوع خلاصه نمی‌شود باید مناظره‌ها را بررسی کنیم ببینیم گوینده چه کسی را خطاب قرار می‌دهد.

ذوالنوری تصریح کرد: امروزه در مناظرات برخی چوب حراج بر آرمان‌ها، خون شهدا، آرزو چند صد ساله اولیای الهی و دستاورد‌های مردم مظلوم می‌زنند ما باید با دقت تفاوت صحبت‌های شعارگونه و دلسوزانه را از همدیگر تشخیص دهیم؛ کاسبی رای با جلب اعتماد و مشارکت مردم متفاوت است، نیاز‌های بشر بسیار است ولی فرصت محدود است باید ببینیم در بین این کاندید‌ها کدام یک متوجه فرصت محدود برای خدمت به مردم هستند.

وی ادامه داد: افرادی که دستمالشان آلوده به خودبینی، پارتی‌بازی و ملاک‌های شایسته سالاری، فساد و. باشد نمی‌توانند شیشه‌های مردم را تمیز کنند و امانت دار مملکت باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: درود خدا نثار روح رئیس جمهور عزیز که مردم اینچنین پرشور به بدرقه این بزرگان آمدند؛ همه اینها به پاس قدردانی از خدمات ایشان بود، صداقت، پاکی، روحیه مردمی و جهادی بودن رئیس جمهور شهید موجب جلب اعتماد مردم شد، مردم ما اکنون فرق مسئول دلسوز و مردمی را با مسئول اشراف‌زاده می‌دانند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی مثل رئیس جمهور دولت گذشته نبود؛ آن‌زمان که رئیس جمهور دولت قبل از ترس کرونا از پشت شیشه با مردم دیدار می‌کرد شهید رئیسی چگونه بود؟ در اوج کرونا در بین مردم حضور پیدا کرد و بدون هیچ واهمه‌ای در مناطق سیل زده برای خدمت به مردم در صف اول قرار گرفت.

 ذوالنوری تصریح کرد: در زمان دولت دوازدهم زمانی که مردم ما در بدترین شرایط معیشتی بودند یکی از مسئولین مهمی که نهاد‌های دامی و گوشت و مرغ و... در حوزه او قرار داشت وزیر رئیس جمهور بود با این حال آقای روحانی هیچ اقدامی برای بهبود معیشت مردم نکردند.

وی یادآور شد: در دولت دوازدهم تمام تلاش‌ها صورت گرفته برای برگرداندن دوباره برجام با هدف نپذیرفتن مرگ سیاسی و راهی برای ادامه حیات سیاسی بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون ما در دولت سیزدهم به قدرت هسته‌ای دوباره رسیدیم، تکلیف صادرات نفتی‌مان مشخص شد، مشکل مسکن حل شد، فساد ریشه‌کن شد و یک مدیر بی‌درایت در دولت وجود ندارد. 

وی افزود: آقای روحانی به مردم وعده داد در اولین روز برگزاری برجام همه تحریم‌ها کنار می‌رود دائم در حال دروغ و شیره مالیدن برسر مردم بودن و تا توانستند با اعتماد مردم بازی کردند.

 ذوالنوری اظهار کرد: امروز دولت خدوم شهید رئیسی عزیز را ناجوان مردانه می‌کوبند و بعد نمودار دروغین را جلوی دوربین‌های تلوزیون نشان می‌دهند و درست همان زمان برخی افراد پست‌های نامربوط در اینستاگرام می‌گذارند.

وی گفت: من نمی‌دانم اکنون خدا و پیغمبر در کجای زندگی مردم قرار دارد که اینقدر راحت فریبکاری و دروغ را انجام می‌دهند و باز هم طلبکارند؛ از خدا، آه مردم، حقانیت انقلاب و خون شهدا بترسید و با مردم بازی نکنید.

ذوالنوری تاکید کرد: امروز ما در میدان جهاد قرار داریم و این ۸ روز عرصه جهاد به نمایش گذاشته می‌شود؛ مشارکت حداکثری و تبیین ملاک‌های اصلح وظیفه ماست چرا که اگر آدم‌های دروغگو و افرادی که دل در گرو دل دشمن دارند و سرتاپا فریب هستند سکان را بدست بگیرند معلوم نیست چه چیزی برسر این مردم می‌آید.

وی در پایان یادآور شد: اکنون شرایط سختی است راه پیروزی به وحدت رسیدن جبهه انقلاب است تاگزینه‌ای که بهترین شرایط را دارد در عرصه بماند و دیگر عزیزان با نیت قربت الی الله فاصله بگیرند؛ همه ما وظیفه داریم از کاندیدای مورد تائید جبهه انقلاب حمایت کنیم تا کاندیدای انقلابی و دلسوز انتخاب شود و باری دیگر با نهادینه‌سازی ارزش‌های انقلاب از این پیچ تاریخ به سلامت عبور کنیم و دوران شکوفایی را برای ایران عزیز رقم بزنیم.

نظر شما