شناسهٔ خبر: 67303149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

خارج کردن خودروی ۲۰۶ از سد علویان مراغه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مراغه گفت: با تلاش سه ساعته آتش‌نشانان، خودروی سقوط کرده به دریاچه سد علویان مراغه از آب خارج شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، سیدرضا طریقی‌نیا شب گذشته _جمعه یکم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش سه ساعته آتش‌نشانان شهر مراغه خودروی سقوط کرده به دریاچه سد علویان مراغه از آب خارج شد.

وی افزود: این خودرو به دلیل بی‌احتیاطی راننده پس از برخورد با گاردریل کنار جاده به دریاچه سد سقوط کرده بود. این حادثه تلفات جانی نداشت و راننده هنگام پرت شدن خودرو به موقع از ماشین خارج شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مراغه اضافه کرد: خودروی پرت شده یک دستگاه سواری ۲۰۶ بود که با تلاش آتش‌نشانان از عمق هفت متری آب بیرون کشیده شد.

طریقی‌نیا تصریح کرد: تجمع مردم برای تماشا و گرفتن فیلم و عکس از مشکلات این عملیات امدادی بود و از شهروندان درخواست می‌شود به جای گرفتن عکس و فیلم با خلوت کردن منطقه حادثه، کمک کار نیروهای امدادی باشند.

به گزارش ایمنا، از ابتدای امسال دو دستگاه خودروی سواری به دلیل بی‌احتیاطی و سرعت بالا به دریاچه سد علویان سقوط کرد و در حادثه اول یک جوان جان خود را از دست داد.

نظر شما