شناسهٔ خبر: 67303106 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

فروش خودرو صفر شد/ کرمی: قیمت خودرو ۳۵ درصد ریخت

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران گفت: کاهش قیمت دلار به کاهش قیمت خودرو در بازار انجامیده و این شرایط، اوضاع ناخوشایندی را برای نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو رقم زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین، بررسی روند بازار خودرو، از رکود بیشتر بازار حکایت دارد؛ این در شرایطی است که قیمت‌ها در روندی نزولی قرار دارد. اسد کرمی، رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران درباره وضعیت بازار خودروی کشور، با اشاره به افت چشمگیر قیمت‌ها، می‌گوید: کاهش قیمت دلار به کاهش قیمت خودرو در بازار انجامیده و این شرایط، اوضاع ناخوشایندی را برای نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو رقم زده است.

به گفته او، از ۱۵ خرداد تاکنون قیمت‌ها سیر ریزشی گرفته است و اکنون با کاهش ۳۵درصدی قیمت انواع خودروهای خارجی و کاهش ۲۵درصدی خودروهای داخلی مواجه هستیم.

کرمی متذکر می‌شود: بازار همچنان راکد است و اقدام دولت به واردات خودرو و فراهم آمدن امکان ثبت‌نام برای خودروهای وارداتی به این دلیل که در شمار محدود صورت گرفته است، نتوانست آنچنان که باید تغییر مطلوبی در بازار ایجاد کند زیرا بازار خودرو برای متعادل شدن نیاز به عرضه گسترده‌تری دارد.

 

 

نظر شما