شناسهٔ خبر: 67303076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری جشن بزرگ باباعلی در مشهد مقدس

جشن بزرگ باباعلی به مناسبت دهه ولایت، ویژه ایتام و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در مشهد مقدس برگزار شد.

صاحب‌خبر -
برگزاری جشن بزرگ باباعلی در مشهد مقدس
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی  گفت: ویژه برنامه جشن بابا علی با هدف ترویج سنت یتیم نوازی که جزو سیره مولا امیرالمونین علی(ع) بوده است، برگزار شده است.
 
جعفر رئیسیان زاده افزود: جشن بزرگ باباعلی درواقع در ۲۱ مرکز استان در کشور به مناسبت دهه ولایت و امامت در حال برگزاری است و امروز به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.
 
وی بیان کرد: در این جشن حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر از ایتام، فرزندان خیریه ها و فرزندانی که در تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و ساکن مشهد و حومه آن هستند، دعوت شدند و حضور داشتند. 
 
معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: محور این برنامه کودکانه چیده شده و دعوت شدگان به این جشن اغلب گروه سنی کودکان هستند و سعی شده تا سین برنامه به طوری باشد که برای بچه ها خاطره خوب و خوشی از این برنامه بماند.  
 
وی تصریح کرد: همچنین در این جشن روایت غدیر را هم با همکاری و اجرای گروهی از روحانیون که کار ویژه کودکان انجام میدهند، داشتیم و در انتهای این برنامه هم غذای متبرک حضرت به مهمانان تقدیم میشود.
 
رئیسیان زاده در پایان اظهار کرد: و همینطور پیش بینی شده تا حدود ۴۰ هزار کودک یتیم در کل کشور در هفته ولایت ما بتوانیم با کمک دبیرخانه های کانون خدمت رضوی و با محوریت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، میزبانی کنیم.

نظر شما