شناسهٔ خبر: 67303007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله

حضور حداکثری در انتخابات مأیوس کننده دشمنان است

فرمانده سپاه روح الله با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مأیوس کننده دشمن است، گفت: چشم دوست و دشمن به این انتخابات است و همه در دنیا منتظر نتیجه این انتخابات هستند.

صاحب‌خبر -

سرتیپ دوم پاسدار پاسدار مرتضی عمومهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در آشتیان؛ گفت: همه وظیفه حضور پر شور در انتخابات را داریم تا موجب ناامیدی دشمنان و امید محرومین و مستضعفین عالم شویم و همچنین اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان بیاوریم.
وی در ادامه بیان کرد: وظیفه داریم با یک انتخاب درست، مسیری را برای دولت آینده ایجاد کنیم و در پی آن به اهداف عالی انقلاب اسلامی برسیم و بتوانیم در آینده پیشرفت های خوبی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی داشته باشیم.
عمومهدی ضمن دعوت از مردم استان مرکزی به خصوص مردم شهرستان آشتیان برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم ما باید با حضور پر قدرت خود در انتخابات دشمن را مایوس کنند.

<div id="video-display-embed-code_4762683" ><script type="text/JavaScript" src="https://basijnews.ir/fa/news/play/embed/9608138/4762683?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما