شناسهٔ خبر: 67302974 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴| مرحله گروهی؛

تساوی کسل‌کننده فرانسه و هلند

دو تیم هلند و فرانسه در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر رفتند و دیدار آن‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ شامگاه گذشته _جمعه یکم تیر_ دو تیم هلند و فرانسه از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

دیدار تیم‌های هلند و فرانسه

ورزشگاه: ردبول آرنا

داور: آنتونی تیلور

اخطار: جردن شوتن (دقیقه ۳۱) هلند

اخراج: -

گل‌ها: -

ترکیب اولیه تیم هلند:

بارت فربوخن، ناتان آکه، ویرژیل فندایک، استفان دی‌فرای، دنزل دامفرایس، کودی خاکپو، جرمی فریمپونگ، جوردن شوتن، ممفیس دیپای، تایانی رایندرز، ژاوی سیمونز

سرمربی: رونالد کومان

ترکیب اولیه تیم فرانسه:

مایک مانیان، ژول کنده، دایو اوپامکانو، ویلیام سالیبا، تئو هرناندز، نگولو کانته، آدریان رابیو، اورلین شوآمنی، آنتوان گریزمان، مارکوس تورام، عثمان دمبله

سرمربی: دشان

شرح بازی:

دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که در جایگاه اول و دوم گروه D حضور داشتند. در واقع هلند و فرانسه برای قطعی کردن صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و به همین دلیل بیشتر اهالی فوتبال گمان می‌کردند آن‌ها یک بازی جذاب و پر گل را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

برخلاف آنچه که انتظار می‌رفت دو تیم در نیمه اول بازی خود را آرام آغاز کردند و بیش از هر چیز سعی داشتند نبض مسابقه را در دست بگیرند، به همین دلیل در بیشتر دقایق نیمه اول شاهد چرخش، توپ در میانه میدان بودیم. هیچ‌کدام از دو تیم در این نیمه موقعیت‌های چندان خطرناکی را خلق نکردند و قصد داشتند از اندک فرصت‌های خود بهره ببرند. این روند تا پایان نیمه اول ادامه داشت و در نهایت ۴۵ دقیقه ابتدایی مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان دشان و کومان با هدف کسب پیروزی پا به میدان گذاشتند، اما همچنان بازی آرام و کم‌موقعیت خود را ادامه دادند. هر چند ژاوی سیمونز در دقیقه ۶۹ برای هلند موفق به گلزنی شد، اما گل این بازیکن پس از بررسی VAR مردود اعلام شد تا بازی همچنان با نتیجه تساوی در جریان باشد. در ۲۰ دقیقه پایانی شاهد موقعیت‌های بیشتری از سوی دو تیم بودیم که هیچ‌کدام از آن‌ها نتیجه‌بخش نبود و در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نظر شما