شناسهٔ خبر: 67302869 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

واگذاری زمین به ۳۵۰ متقاضی جوانی جمعیت در شهرستان آبادان

۳۵۰ نفر اول متقاضیان واجد شرایط جوانی جمعیت در شهرستان آبادان زمین رایگان دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

واگذاری زمین به ۳۵۰ متقاضی جوانی جمعیت در شهرستان آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس راه و شهرسازی آبادان گفت: در شهرستان آبادان تاکنون ۱۳ هزار نفر اقدام به ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن کرده‌اند که در مرحله‌ی پالایش قرار دارند.
طیبه الهی فر افزود: به دلیل کمبود زمین در این شهرستان و لزوم موافقت و همکاری منطقه آزاد اروند برای تأمین زمین با مشکل مواجه هستیم که با جلسات متعدد و پیگیری‌های مسئولان در حال رفع مشکل هستیم.
او ادامه داد: مطابق با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشد و خانواده‌های دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال در صورت واجد شرایط بودن، زمین تعلق می‌گیرد.
رئیس راه و شهرسازی آبادان از ثبت نام یک هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی جوانی جمعیت در این شهرستان خبر داد و گفت: در سایت ۶۰ هکتاری که مجوز آن از منطقه آزاد اروند دریافت و طراحی شد که ۳۵۰ قطعه زمین به ۳۵۰ نفر اول متقاضیان طرح جوانی جمعیت تخصیص داده شده است.
الهی فر افزود: در حال حاضر سایت مسکن مهر که حدود ۷۰ هکتار است تحویل مشاور طراحی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان داده شده که در مرحله طراحی است.

نظر شما