شناسهٔ خبر: 67302783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سازمان بسیج دانشجویی استان خبر داد

اجرای ۱۰۰ برنامه انتخاباتی توسط بسیج دانشجویی در کرمانشاه

فاطمه احمدیان

معاون گفتمان سازی و آزاد اندیشی سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: به منظور جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکنون حدود ۱۰۰ برنامه را در سطح دانشگاه‌ها و محلات شهر کرمانشاه برگزار کرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل رضایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: سازمان بسیج دانشجویی استان برنامه‌هایی را طی این مدت برای جلب مشارکت حداکثری در هر دو انتخابات برگزار کرده است. 

وی افزود: طی سه ماه اخیر حدود ۱۰۰ برنامه را در قالب برنامه‌های گفتمان سازی و کرسی‌های آزاد اندیشی برای دانشجویان و مردم جامعه برگزار کرده‌ایم. 

معاون سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه تصریح کرد: به این منظور برنامه‌هایی مانند مناظرات بین دانشجویان، اساتید و صاحبنظران استان، تریبون‌های آزاد محلات در مناطق شلوغ شهر، نشست‌های تبیینی و... برگزار شده است. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انتخابات مسئله‌ای مهم و حیاتی برای آینده کشورمان است، بر ضرورت حضور همه مردم با هر دیدگاهی پای صندوق‌های رای و مشارکت در تعیین سرنوشت خود تاکید کرد.

رضایی اظهار کرد: در کنار مشارکت حداکثری، انتخاب فرد اصلح نیز اهمیت زیادی دارد تا کشور دچار بحران نشود و رشد و توسعه همه جانبه کشورمان رقم بخورد. 

وی به بیان مهمترین معیارها برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و افزود: فرد اصلح کسی است که به منویات و سفارشات مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای داشته باشد. 

معاون سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه ادامه داد: برای اینکه نسبت به یک کاندیدا شناخت پیدا کنیم، باید نگاهی به کارنامه او و جریانات فکری حامی او داشته باشیم و ببینیم در دوران مسئولیتشان چه دستاوردهایی برای کشور داشته‌اند. 

وی یکی دیگر از ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح را داشتن برنامه مدون و منسجم عنوان کرد و افزود: یک رئیس جمهور باید دارای برنامه‌ای جامع برای تمام حوزه‌ها باشد تا کشور را به شرایط مطلوبی برساند، اینکه صرفا یک کاندیدا شعار بدهد و یا با سوار شدن بر موج احساسات مردم و تهمت زدن و زیر سوال بردن عملکرد دولت قبل عمل کند، نمی‌تواند یک کاندیدای اصلح باشد. 

رضایی اضافه کرد: یک کاندیدای اصلح باید در میدان حضور داشته باشد و خود را همچون شهید رئیسی نوکر مردم بداند، نه اینکه ارتباطی با مردم نداشته و از مسائل و مشکلات آنان آگاه نباشد. 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم روز هشتم تیر ماه شاهد مشارکتی حداکثری از سوی مردم و بیرون آمدن نام یک کاندیدای اصلح و دارای برنامه و کارنامه قوی و با روحیه انقلابی و جهادی از صندوق‌های رای باشیم تا شاهد رقم خوردن تحولات مثبتی در حوزه‌های مختلف در کشور باشیم. 

این فعال سیاسی دانشجویی در پایان گفت: مردم ما امروز مشکلات زیادی دارند و درگیر مسائل معیشتی هستند، موضوعی که دولت شهید رئیسی تلاش زیادی کرد تا این مشکلات حل شود، اما با وجود تلاش‌های زیادی که در حوزه‌های مختلف داشت، زمان کافی همچون دولت‌های گذشته برای تحقق این هدف در اختیار نداشت، لذا امروز نیاز داریم رییس جمهوری سر کار بیاید که ادامه دهنده تفکر و مسیر شهید رییسی باشد. 

انتهای پیام 

نظر شما