شناسهٔ خبر: 67302771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

در نشست جهاد تبیین دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه عنوان شد؛

حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان می‌کشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت حیدریه گفت: انتخابات مولود انقلاب اسلامی است و بدون شک، حضور حداکثری مردم به‌عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات، اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان می‌کشد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد در نشست جهاد تبیین پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه که با حضور جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد، افزود: بدون حضور مردم و پشتوانهٔ مردمی هیچ کشوری نمی‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی موفق باشد و امروز شرکت در انتخابات از هر کاری واجب‌تر است.

وی اظهار داشت: دشمن امروز با سیاه‌نمایی می‌خواهد مردم کشورمان را به انقلاب اسلامی بدبین کند تا مشارکت در انتخابات کم باشد اما مردم عزیزمان با حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین دورهٔ ریاست جمهوری نشان خواهند داد که پای انقلاب و شهدای گران‌قدر و پیرو امر ولایت فقیه هستند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون نگاه تمام دنیا به هشتم تیرماه و انتخابات ریاست جمهوری در ایران معطوف شده و این امر برای نهادهای بین‌المللی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام چهکندی‌نژاد تصریح کرد: مقام معظم رهبری در تشییع پیکر سیدالشهدای خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی فرمودند: حضور مردم در تشییع پیکر رئیس جمهور شهید، دلیل بر این است که مردم به مبانی انقلاب و شعارهای انقلاب معتقدند.

مدیر بسیج جامعهٔ پزشکی و مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این نشست ضمن دعوت از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برای شرکت در انتخابات گفت: حافظان سلامت همیشه پای کار انقلاب بوده‌اند و در انتخابات پیش‌ رو نیز با حضور باشکوه، برگ زرین دیگری را به کارنامهٔ پرافتخار حوزهٔ سلامت اضافه خواهند کرد.

دکتر حسین عزیزی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران همان‌گونه که در بدرقهٔ شهدای خدمت حماسه آفریدند، در انتخابات چهاردهمین دورهٔ ریاست جمهوری نیز حضور گسترده‌ای خواهند داشت تا مثل همیشه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید کنند.

حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان می‌کشد

نظر شما