شناسهٔ خبر: 67302769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

میرزاعلی: امیدوارم در مسابقات آینده جبران کنیم

صاحب‌خبر -

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران، گفت: با حمایت فدراسیون تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم اما نتیجه را متاسفانه به چین میزبان واگذار کردیم و امیدوارم در مسابقات آینده جبران کنیم.

 

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، عبدالحامد میرزاعلی پس از شکست تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برابر چین در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها با آمادگی کامل به مسابقات آمدند. امروز در مرحله نیمه نهایی مسابقات به مصاف چین میزبان رفتیم و متاسفانه نتیجه بازی را واگذار کردیم.

وی با بیان این‌که در ابتدای ست نخست از چین عقب افتادیم، گفت: تلاش کردیم و در امتیاز 20 برابر شدیم اما از فرصت به دست آمده به خوبی استفاده نکردیم و نتیجه ست نخست را واگذار کردیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران ادامه داد: در ست دوم هم تیم چین با توجه به شرایط میزبانی راحت‌تر بازی را دنبال کرد و به پیروزی رسید.

وی با اشاره به تمرینات سه ماهه تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای این مسابقات گفت: با حمایت فدراسیون والیبال تمرینات خوبی در این مدت پشت سر گذاشتیم، اما امروز برابر چین نتیجه را واگذار کردیم. امیدوارم در مسابقات آینده جبران کنیم.

مرحله ‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک از روز جمعه یکم تیر ماه در نینگبو ژیانگ شِن چین آغاز شد تا هشت تیم طی سه روز برای کسب تک سهمیه المپیک پاریس به مصاف یکدیگر بروند.

ملی‌پوشان ایران که در نخستین گام روز گذشته موفق به شکست ژاپن شدند، امروز در مرحله نیمه‌نهایی نتیجه را به میزبان واگذار کردند و از راه یابی به دیدار نهایی بازماندند.

نظر شما