شناسهٔ خبر: 67302443 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت از ۱۹ بازیکن به اردوی تیم والیبال جوانان کشورمان

سرمربی تیم والیبال جوانان کشورمان ۱۹ بازیکن را به پنجمین اردوی آماده سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

دعوت از ۱۹ بازیکن به اردوی تیم والیبال جوانان کشورمان
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  رقابت‌های والیبال قهرمانی کمتر از ۲۰ سال پسر آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور ۱۶ تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های چین، چین‌تایپه و قطر همگروه است.

چهارمین اردوی آماده سازی تیم والیبال جوانان کشورمان  ۳۱ خرداد به پایان رسید و غلامرضا مومنی مقدم ۱۹ بازیکن را به اردوی پنجم آماده سازی برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت کرد.

این مرحله از تمرینات تیم از عصر امروز (شنبه دوم تیر) با ورود بازیکنان دعوتی به اردو آغاز می‌شود و به مدت ۱۳ روز تا ۱۴ تیرماه ادامه خواهد داشت. بازیکنان دعوتی باید خود را در خوابگاه فدراسیون والیبال واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران به سرپرست تیم معرفی کنند.

عمران کوک‌جیلی، علی عشقی‌نور، محمد بوژمهرانی، عرشیا سعادتی، ابوالفضل مهدیان، پویا آریاخواه، محمدرضا آل جلیل، سید متین حسینی، مرتضی نریمانی، متین سقلی، آرین محمودی نژاد، مانی علیخانی، طا‌ها بهبودنیا، شایان مهرابی، امیرعلی دولتی، امید سقیلی، فاضل بابایی، سید مرتضی طباطبایی و امیرحسین برقعی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی، مهدی احمدی آذر به عنوان سرپرست، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری (مربیان)، حسین کردفیروزجائی (فیزیوتراپ)، سائد جدید الاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز) و محمود محمدی یزنی (ماساژور) بازیکنان در این اردو را همراهی خواهند کرد.

همچنین علیرضا نادی، بهمن جهاندیده و علیرضا بهبودی به عنوان مربیان به کادر تیم جوانان کشورمان در این اردو کمک خواهند کرد.

نظر شما