شناسهٔ خبر: 67302128 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رژیم صهیونیستی حمله به اردوگاه آوارگان در رفح را گردن نگرفت

صاحب‌خبر -
رژیم صهیونیستی حمله به اردوگاه آوارگان در رفح را گردن نگرفت
خبرگزاری آریا - یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده «هیچ نشانه‌ای» مبنی بر اینکه حمله به اردوگاه آوارگان فلسطینی در «مواصی» واقع در رفح توسط نظامیان این رژیم انجام شده باشد وجود ندارد.

این سخنگو که اشاره‌ای به نام او نشده گفت: «تحقیقات اولیه حاکی از آن هستند که هیچ نشانه‌ای وجود ندارد مبنی بر اینکه ارتش اسرائیل حمله‌ای را در منطقه انسانی در المواصی هدف حمله قرار داده باشد.»
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که درباره این حادثه تحقیقات در حال انجام است. کمیته بین‌المللی صلیب سرخ ساعاتی قبل‌تر اعلام کرده بود که این حمله توپخانه‌ای باعث شهادت 22 نفر و همچنین آسیب به ساختمان این نهاد بین‌المللی در غزه شده است.
کمیته مذکور گزارش داده 45 فلسطینی دیگر که در این حادثه زخمی شده‌اند نیز به یک بیمارستان میدانی منتقل شدند.
عصر جمعه منابع خبری اعلام کردند که توپخانه‌ رژیم صهیونیستی، اردوگاه آوارگان فلسطینی را در «مواصی» واقع در «رفح» هدف حملات خود قرار داده است.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه نیز به مناطق مختلف نوار غزه از جمله اردوگاه‌های «الشاطی»، «النصیرات»، شهر رفح و محله «شیخ رضوان» در شهر غزه حملات گسترده‌ای انجام داد.
رژیم صهیونیستی از تاریخ 7 اکتبر 2023 و از زمان آغاز حملات به نوار غزه، بیش از 37 هزار فلسطینی را به شهادت رسانده و حداقل 85 هزار نفر را نیز مجروح کرده است.

نظر شما