شناسهٔ خبر: 67302092 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

سردار حاجی زاده:

اگر اراده رهبر انقلاب نبود هیچ کسی جرات انجام وعده صادق را نداشت

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه اگر اراده مقام معظم رهبری نبود هیچ کسی جرات انجام وعده صادق را نداشت گفت: این عملیات یک پیروزی راهبردی برای کشور و شکستی دیگر برای اسرائیل بود.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سردار امیرعلی حاجی زاده شامگاه جمعه در نشست تبیینی بصیرتی- سیاسی با موضوع آثار و پیامدهای عملیات وعده صادق که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد گفت: عملیات وعده صادق پس از حمله رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه انجام شد.

فرمانده هوای فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی به دنبال جبران این شکست ترمیم ناپذیر بود، اما تاکنون فقط توانسته هزاران نفر از کودکان و زنان را به شهادت برساند و نتوانست شکست راهبردی خود را جبران کند و همین امر موجب شد تا موجودیتش به خطر بیفتد.

سردار حاجی زاده افزود: یکی از دلایل حمله اسراییل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه برای جبران شکست راهبردی خود بود.

وی ادامه داد: اسراییل در سرزمین های اشغالی به بن بست خورده بود به همین دلیل تلاش کرد تا به حزب الله لبنان حمله کند و نیروهای سپاه را در منطقه ای که خاک ایران به شمار می رفت به شهادت برساند تا این طریق بتواند پیروزی راهبردی به دست آورد.

فرمانده هوای فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمله اسراییل به کنسولگری ایران را خطای محاسباتی برشمرد و گفت: ایران به دنبال جنگ نیست، اما اسراییل تصور نمی کرد که اگر از خطوط قرمز ایران عبور کند ما پاسخی به آنها خواهیم داد.

وی ادامه داد: پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب رژیم اشغالگر قدس فهمید که پاسخ ایران قطعی است و به همین دلیل از طریق واسطه هایی تلاش کرد ایران را تهدید کند و شروع به رجز خوانی کرد.

سردار حاجی زاده اضافه کرد: پس از چند روز از سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی اسراییل متوجه شد که تهدیدات آنان اثری ندارد و ایران نه از سوی نیروهای نیابتی بلکه به صورت مستقیم به دنبال پاسخ است.

وی عنوان کرد: اسرائیل در این مرحله به التماس افتاد و از سوی برخی کشورهای منطقه درخواست کرد که پاسخ ایران به صورت خفیف باشد.

فرمانده هوای فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عملیات وعده صادق دولت، دیپلماسی و رسانه در کنار نیروهای مسلح قرار گرفتند که شهید رییسی و امیرعبداللهیان در این زمینه نقش ارزشمندی داشتند.

وی با بیان اینکه اگر اراده مقام معظم رهبری نبود هیچ کسی جرات انجام وعده صادق را نداشت گفت: این عملیات یک پیروزی راهبردی برای کشور و شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی بود.

انتهای پیام/

نظر شما