شناسهٔ خبر: 67302016 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

آغاز واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ بازنشستگان تامین‌اجتماعی + جدول تاریخ واریز مستمری

پرداخت «مابه‌التفاوت افزایش حقوق» فروردین‌ بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی از امروز آغاز و تا هفتم تیر به حساب‌ تمامی مستمری‌بگیران واریز می‌شود.

صاحب‌خبر -

فرآیند پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی، مطابق لیست اعلامی و بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود؛ بدین ترتیب پرداخت مابه‌التفاوت ها از امروز دوم تیر آغاز و هفتم تیر نیز به پایان خواهد رسید.

 لازم به ذکر است افزایش سالیانه حقوق مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیئت ‌وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی شده است.

آغاز واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ بازنشستگان تامین‌اجتماعی + جدول تاریخ واریز مستمری

پیش از این حقوق اردیبهشت و خرداد مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق با افزایش سالانه پرداخت و مقرر شده بود مابه‌التفاوت فروردین بلافاصله پس از پایان فرایند پرداخت حقوق خرداد به حساب مستمری‌بگیران سازمان واریز شود.

پیش از این صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه گفته بود ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشسته تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ اضافه شده که این افزایش از اول فروردین امسال اعمال می‌شود. بخش دیگری از بازنشستگان نیز دیگر سطوح درآمدی هستند که افزایش حقوق این افراد نیز ۲۲ درصد + ۶۵۰ هزار تومان است؛ این رقم نیز اعمال و با حقوق اردیبهشت و خرداد با عنوان مطالبات معوق پرداخت خواهد شد.

نظر شما