شناسهٔ خبر: 67301865 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

سپاهان 2 - مس رفسنجان صفر

جام حذفی به سپاهان رسید!

سپاهان با پیروزی مقابل حریف رفسنجانی، فاتح جام حذفی ایران شد

صاحب‌خبر -

[شهروند] بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، بالاخره فینال جام حذفی، بین دو تیم سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی و با بهره‌بردن از تکنولوژی کمک داور ویدئویی برگزار شد. مسابقه‌ای که سپاهان از همان دقایق ابتدایی برتری خود را ثابت کرد و موفق به پیروزی در آن شد تا بعد از یک دهه، بار دیگر این تیم فاتح یک جام شود.

اشتباه مرگبار و گلزنی سپاهان در دقایق ابتدایی
سپاهانی‌ها در این مسابقه تیم هجومی و آماده‌ای را به میدان فرستادند و از همان دقایق ابتدایی فشار زیادی را روی دروازه مس ایجاد کردند، اشتباه مرگبار میثم تیموری باعث شد تا سپاهان خیلی زود به گل برسد و مغانلو، گل اول مسابقه را به ثمر برساند. در ادامه مسابقه با تصمیم داور مسابقه و بررسی VAR مشخص شد که توپ به‌دست محبی برخورد کرده و پنالتی به سود سپاهان اعلام شد و شهریار مغانلو، گل دوم خودش و تیم‌اش را به ثمر رساند و پیروزی سپاهانی‌ها قاطعانه‌تر شد. در ادامه مسابقه دو تیم برای تغییر نتیجه تلاش کردند و سپاهان همچنان موقعیت‌های خطرناک‌تر و بیشتری داشتند و چندین بار در آستانه گل سوم هم قرار گرفتند، اما نتوانستند دروازه حامد لک را باز کنند. بازیکنان مس رفسنجان در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند، اما اشتباهات فردی که در دریافت گل داشتند شرایط را برای آنها در این مسابقه سخت ‌کرد، تلاش‌های آنها برای کم کردن اختلاف نتیجه نداد و در نهایت سپاهان به پیروزی دو بر صفر رسید. تیم فوتبال سپاهان بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت و پرحاشیه در نهایت موفق به کسب جام حذفی شد تا پایانی شیرین در فصل فوتبالی ایران داشته باشد، این قهرمانی بعد از حدود 10سال ناکامی به‌دست آمد و شب فوق‌العاده‌ای برای سپاهانی‌ها رقم خورد.

در حاشیه: خداحافظی رامین و ادامه همکاری با مورایس
بلافاصله بعد از قهرمانی سپاهان، رامین رضاییان، مدافع راست سپاهان که در فصل گذشته هم عملکرد خوبی برای تیمش داشت مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و با هواداران این تیم خداحافظی کرد. رضاییان گفت بعد از سه فصل حضور در جمع طلایی‌پوشان، این آخرین بازی او برای این تیم بود و در فصل آتی دیگر همراه سپاهان نخواهد بود.
اما برخلاف تصور که به‌نظر می‌رسید مورایس، سرمربی سپاهان، هم بعد از دو فصل دیگر برای فصل آتی کنار این تیم نخواهد بود؛ باشگاه سپاهان رسما اعلام کرد که با این مربی پرتغالی برای فصل آتی هم ادامه خواهد داد. مورایس هم لیست خرید خود برای فصل نقل و انتقالاتی را تحویل این باشگاه داد تا به‌نظر برسد سومین فصل همکاری ژوزه و سپاهان در راه است.

نظر شما