شناسهٔ خبر: 67301653 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

با تساوی فرانسه و هلند، حذف لهستان از مسابقات یورو ۲۰۲۴ قطعی شد.

لواندوفسکی و یاران اولین حذف شده یورو ۲۰۲۴

لواندوفسکی و یاران اولین حذف شده یورو ۲۰۲۴

صاحب‌خبر -

با انجام دومین دیدار‌های گروه D مسابقات یورو ۲۰۲۴ که با تساوی فرانسه و هلند و شکست لهستان مقابل اتریش به پایان رسید، تیم ملی لهستان نخستین حذف شده قطعی مسابقات یورو لقب گرفت.

لهستانی‌ها که عصر امروز سه بر یک مقابل اتریش شکست خورده بودند و بدون امتیاز در قعر جدول قرار داشتند، با امتیازی که فرانسه مقابل هلند گرفت، کورسوی امیدشان برای صعود به دور بعد را از دست دادند. در واقع اگر فرانسه از هلند می‌باخت و لهستان هم در بازی آخر فرانسه را شکست می‌داد، می‌توانست امیدوار به صعود به عنوان یکی از برترین تیم‌های سوم به دور بعد باشد، اما حالا با چهار امتیازی شدن هلند و فرانسه، لهستان بدون امتیاز دیگر نمی‌تواند در بین دو تیم برتر قرار بگیرد و به دلیل اینکه در بازی رودررو از اتریش هم شکست خورده، حتی در صورت پیروزی در بازی آخرش مقابل فرانسه، باز هم در رتبه سوم قرار نخواهد گرفت.

روبرت لواندوفسکی ستاره و کاپیتان تیم ملی لهستان قبل از آغاز یورو در دیدار دوستانه با تیم ملی ترکیه مصدوم شد و بازی اول تیمش را در یورو مقابل هلند از دست داد. او امشب هم فقط ۳۰ دقیقه مقابل اتریش به میدان رفت که هیچ کار خاصی نتوانست انجام دهد و ناکام بزرگ یورو لقب گرفت.

نظر شما