شناسهٔ خبر: 67301118 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یورو۲۰۲۴؛ تساوی هلند و فرانسه در غیاب امباپه

تهران-ایرنا- تیم‌های فوتبال فرانسه و هلند در دور دوم گروهی یورو۲۰۲۴ به تساوی بدون گل رضایت دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دومین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا و از گروه D این مسابقات، جمعه‌شب دو تیم هلند و فرانسه از ساعت ۲۲:۳۰ در شرایطی به مصاف هم رفتند که تیم‌های اتریش، هلند و فرانسه با ۳ امتیاز و لهستان بدون امتیاز بودند.

فرانسه با برد یک بر صفر برابر اتریش و هلند با برتری ۲ بر یک مقابل لهستان به این دیدار رسیدند. دو تیم با آرایش یکسانی پا به این دیدار گذاشتند و درصدد بودند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار صعودشان را به مرحله بعد قطعی کنند. در نیمه نخست، دو تیم علی‌رغم تلاشی که از خود نشان دادند در گلزنی موفق نبودند و این نیمه را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

یورو۲۰۲۴؛ تساوی هلند و فرانسه در غیاب امباپه

در ۴۵ دقیقه نخست ۵۹ درصد مالکیت توپ در اختیار فرانسه بود و سهم هلند تنها ۴۱ درصد بود، در نیمه دوم و در دقیقه ۶۹ ژاوی سیمونز برای هلند گلزنی کرد اما کمک‌داور اول این دیدار با اعلام آفساید، آن را مردود دانست و تصاویر VAR نیز تصمیم وی را تایید کرد.

در ادامه تلاش دو تیم ثمری نداشت و این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت،در این نیمه نیز فرانسه سهم بیشتری در مالکیت توپ داشت و با ۵۵ درصد از حریف پیش بود اما در نهایت نتوانست ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کند.

در این بازی امباپه به دلیل مصدومیت غایب بزرگ این میدان بود. با پایان دور دوم گروهی تیم‌های هلند و فرانسه با ۴ امتیاز اول و دوم هستند و اتریش با ۳ و لهستان بدون امتیاز در ردده‌های بعدی جای دارند.

نظر شما