شناسهٔ خبر: 67301110 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قول دقیقه نودی قالیباف به مردم سیستان و بلوچستان /پورمحمدی بعد از مناظره: امشب خیلی به مردم قول دادیم/قاضی‌زاده: پس مشکل کجاست؟

مصطفی پورمحمدی پس از مناظره در جمع خبرنگاران گفت: امشب خیلی به مردم قول دادیم هر کدام از این نامزدها پیروز شود خیلی بدهکار است چون در این مناظره بحث‌های جدی در همه ابعاد انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از سومین مناظره انتخاباتی، در جمع خبرنگاران گفت: برنامه مناظرات برنامه خوبی است. من خودم را جای بینندگان می‌گذارم یک شنونده همه این عزیزان جزو کسانی بودند مسئولیت‌های خوبی در کشور داشتند و صاحب نظر هستند اما مردم می‌بینند که چه کسی برنامه داشت و چه کسانی بدون برنامه هستند.

همچنین بنابر روایت تسنیم، وی ادامه داد: پس مشکل کجاست؟ چرا مسائل ما مزمن می‌شود و حل نمی‌شود، غیر از اینکه فرد مشکلات را خوب بیان می کنند مردم باید توجه کنند نامزدها کدام عملکرد بهتری در دوران مسئولیت داشته است.

قالیباف: بحث مربوط به انسداد مرز در سیستان و بلوچستان را برطرف می‌کنم

*همچنین اهم اظهارات محمد باقر قالیباف در جمع خبرنگاران را در ادامه می‌خوانید؛

*امشب بحث مهم حوزه فرهنگ و اجتماعی بود که بسیار مهم و جدی است.

*موضوعات فرهنگی مخصوصا در چالش‌های اقتصادی بسیار مؤثر و جدی هستند.

*در حوزه فضای مجازی و تاثیرات در فرهنگ در کالاهای فرهنگی و انتقال فرهنگی ما و فضای کسب و کار است.

*بحث مربوط به انسداد مرز در سیستان و بلوچستان بود سابقه من را می‌شناسید. مرزنشینان ما از فرصت‌ها استفاده کنند. شرافتمندان و عزتمندان تامین مرزهای ما است و کمک می‌کند به مرزنشیان.

پورمحمدی: امشب خیلی به مردم قول دادیم

همچنین مصطفی پورمحمدی نیز در جمع خبرنگاران، گفت: امشب خیلی به مردم قول دادیم هر کدام از این نامزدها پیروز شود خیلی بدهکار است چون در این مناظره بحث‌های جدی در همه ابعاد انجام شد.

وی ادامه داد: من خیلی امیدوارم انشاءالله با مشارکت بالای مردم به خصوص بانوان و دختران و جوان‌مان شاهد انتخابات باشکوه باشیم و از کاندیداها پیروز می‌شوند به وعده‌های خود به خوبی عمل کنند.

۲۷۲۱۹

نظر شما