شناسهٔ خبر: 67301028 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری:

ادعای زاکانی: افرادی در ستاد پزشکیان به من رجوع کردند /قلب من دست خداست /در طرف درست تاریخ ایستادم

زاکانی گفت: در جایی که در جناح بنده اشکالی وجود داشت، معتقدم بودم باید دو برابر باید با آنان برخورد کرد زیرا این پرچم و قلم آسیب نخورد، پیشینه مشخص است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، جمع بندی اظهارات خود در مناظره سوم را ارائه داد.

اهم اظهارات زاکانی به شرح زیر است:

* مردم عزیز بانوان گرامی و دختران خوب و پسران عزیز و قهرمانان، اگر دوستان عزیز امروز به برخی از نکات اشاره نمی کردند، بنده این آخر را جور دیگر جمع بندی می کردم.

* کارنامه بنده معلوم است، بیش از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، در اصل انقلاب یک نوجوان بودیم و در همه ادوار تا به امروز بنده پاسخگوی کارهای خودم هستم.

* در طرف درست تاریخ ایستادم.

* لذا چیزی نیست که بخواهم پنهان کنم، مشهورم به اینکه در حق خواهی جوری حرکت می کنم که مخالفان پناه می آورند برای حق خواهی.

* شاید نام بردن خوب نباشد، اما آقای پزشکیان از برخی از افراد ستاد خود می تواند بپرسد که، بعضی از مواقعی که اجحاف بر ظلم شود، به بنده رجوع کردند و حقوق آنان را استیفا کردم.

* در جایی که در جناح بنده اشکالی وجود داشت، معتقدم بودم باید دو برابر باید با آنان برخورد کرد زیرا این پرچم و قلم آسیب نخورد، پیشینه مشخص است. بنده پاسخگو هستم.

* به امروز کشور به لطف الهی اشراف و وقوف دارم، برنامه تحول دارم و از بیان آن ابایی ندارم، با صدای رسا بیان می کنم و در بین کارشناسان مطرح می کنم و به اعتبار کارشناسان، در همین میزگرد اقتصادی، یکی از دوستان کارشناس فرمود این نکاتی که شما گفتین، کشور را متحول می کند.

* می گویند دل ها دست خدا است، قبل از عملیات خیبر، یک فرمانده خوبی داشتیم به نام عبدالله نوریان، برای عملیات داشت اسم می نوشت و ما در آن موقع تخریب می رفتیم. به او رجوع کردم چون برای عملیات همه را نمی فرستادند.

* آقای حق شناس گفته بود عبدالله به مقام کشف و شهود رسیده است. جمع ما وامدار این حرف ها است. گفتم اسم من را بنویس گفت چرا به من می گویی، گفتم به چه کسی بگویم، گفت به خدا.

* قلب من دست خداست، به قلب مردم باید توجه کنیم که دست خداست. مردم به پرونده ما دقت می کنند اما نهایت امر آنچه خیر و صلاح کشور است آنچه آینده این کشور را برای زنان و مردان و به نیکی رقم می خورد.

۲۷۲۱۵

نظر شما