شناسهٔ خبر: 67300371 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

اعتراف مرد بیمار به قتل برادرش در خواب

مرد بیمار که متهم است برادرش را در خواب به قتل رسانده به جرمش اعتراف کرد. 

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: صبح روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه امسال، مرد جوانی در تهران با اداره پلیس تماس گرفت و اعلام کرد برادرش در درگیری با دو سارق به قتل رسیده است. 
با اعلام این خبر به سرعت تیمی از مأموران پلیس به محل حادثه که خانه سه طبقه قدیمی در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران است، رفتند. مأموران در اتاق خواب طبقه اول ساختمان مسکونی روی تختخواب با جسد مرد جوانی به نام بهرام روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. 
 ادعای دروغین 
در ادامه خبر قتل مرد جوان به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی اعلام شد و وی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کرد. بررسی‌ها نشان داد خانه سه طبقه متعلق به سه برادر است که مقتول همراه یکی از برادرانش در طبقه اول و یکی دیگر از برادران به نام احسان که حادثه را به پلیس خبر داده در طبقه دوم زندگی می‌کنند. 
مأموران در نخستین گام از احسان تحقیق کردند. او در ادعایی گفت: «ساعتی قبل صدای درگیری از طبقه پایین به گوشم رسید و به سرعت به طبقه اول رفتم. وقتی وارد شدم دو مرد نقابدار از خانه فرار کردند و برادرم هم خونین روی زمین افتاده بود. دو مرد نقابدار سارق بودند و هنگام سرقت برادرم را به قتل رساندند.» در حالی که احسان مدعی بود برادرش در درگیری با سارقان به قتل رسیده است، مأموران پلیس در بررسی‌های فنی متوجه شدند لحظه حادثه هیچ فرد غریبه و آشنایی به محل حادثه رفت و آمد نداشته است. از سوی دیگر مأموران دریافتند احسان که بیماری روحی و روانی دارد با برادرش اختلاف داشته است. 
 اعتراف 
بنابراین مأموران احسان را به عنوان مظنون در قتل برادرش بازداشت کردند و او پس از گذشت ۲۴ ساعت از حادثه به قتل برادرش اعتراف کرد. وی گفت: «من با بهرام اختلاف داشتم و به دنبال فرصتی بودم که از او انتقام بگیرم. وقتی برادرم به محل کارش رفت به طبقه پایین رفتم و دیدم بهرام خواب است. با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به او زدم و بعد با صحنه‌سازی قصد فریب مأموران را داشتم، اما دستم رو شد.»
تحقیقات از متهم ادامه دارد.

نظر شما