شناسهٔ خبر: 67300336 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

آغاز ساخت سریال پایتخت ۷ / بازیگران این فصل چه کسانی هستند؟

هومن حاجی عبداللهی در حالی با یک پیام مجازی از شروع فصل هفتم «پایتخت» خبر داد که چندی پیش یکی از مدیران سیمافیلم به پیش‌تولید این مجموعه تلویزیونی اشاره کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، همواره با آمدن نام سریال «پایتخت» این نکته مطرح می‌شد آیا این سریال فصل هفتمی خواهد داشت؟ از سال گذشته با اعلام رئیس صداوسیما و رئیس سیمافیلم این پیگیری‌ها در دستور کار قرار گرفت تا این سریال و نهضت ساخت ادامه مجموعه‌های دنباله‌دار دنبال شود که یکی از آنها «پایتخت» بود.

درباره ساخته شدن و چگونگی این سریال بحث‌ها و گمانه‌زنی‌های بسیاری شد. بارها مسئولان سیمافیلم به مذاکره و پیگیری ساخت این سریال اشاره کردند تا چندی پیش که مسعود کریمی مدیر گروه طنز سیمافیلم در گفت‌وگویی با تسنیم به پیش‌تولید رسمی این سریال اشاره کرد.

او گفت: نگارش و پیش‌تولید سریال «پایتخت» آغاز شده است و ان‌شاءالله مشکلی پیش نیاید امسال به تولید خواهد رسید، اما بقیه مراحل، چه انتخاب بازیگر و پخش و بقیه جزئیات متعاقباً از خود سیمافیلم اعلام خواهد شد، اما این نوید را برای مخاطبان داریم که اتفاقات خوبی در راه است.

حالا هومن حاجی عبداللهی با انتشار تصویری در صفحه مجازی‌اش از شروع تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» خبر داد.

او با انتشار تصویری از رنگینک به شکل کلمه «پایتخت ۷» نوشت: «شروع پایتخت ۷ به شیرینی رنگینکیه که بچه‌های پشت صحنه درست کردن.»

نظر شما