شناسهٔ خبر: 67300327 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

سعید جلیلی فردا به خوزستان سفر می‌کند

رییس ستاد مرکزی سعید جلیلی در خوزستان گفت: در راستای سفرهای استانی، جلیلی نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شنبه به اهواز سفر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، کریم کریمی تبار  اظهار کرد: در پی در خواست‌های مردمی و سفرهای تبلیغاتی، فردا شنبه دوم تیرماه سعید جلیلی با مردم خوزستان دیدار می‌کنند.

وی افزود: سعید جلیلی فردا ساعت ۲۰ در مصلی اهواز با اقشار مختلف مردم خوزستان دیدار عمومی خواهند داشت.

کریمی تبار گفت: در این جلسه خانواده معزز شهدا، روحانیت، اقشار و اصناف و گروه‌های سیاسی و کارگری مختلف حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: سعید جلیلی بررسی دقیق و کارشناسی مختلفی در حوزه مشکلات و ظرفیت‌های خوزستان انجام داده و احترام ویژه به خوزستان به ویژه اقوام خوزستانی دارد.

مسئول ستاد مرکزی جلیلی گفت: نگاه جلیلی به خوزستان حقیقی و مبتنی بر ظرفیت‌ها و منابع فرهنگی و اجتماعی است و برای توسعه و حل مسائل خوزستان نگاه و اعتقاد ویژه دارد.

وی بیان کرد: برخی نامزدها امروز تازه یادشان افتاده خوزستانی وجود دارد و در کوران مسائل کارگری و زیست محیطی به فکر خوزستان نبودند. امروز فعالان محیط زیست خوزستان و کارگران به ویژه کارگران هفت تپه همگی کنار جلیلی هستند.

کریمی تبار با اشاره به اقبال عمومی به سمت جلیلی، گفت: نظرسنجی‌ها مردمی نشان از اقبال و رغبت مردم به سوی جلیلی بعنوان تنها نامزد دارای برنامه راهبردی است و تنها جلیلی است که می‌تواند مسیر دولت شهید رئیسی را تداوم بخشد.

نظر شما