شناسهٔ خبر: 67300104 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امام جمعه بهارستان: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب استحکام نظام خواهد شد

 حجت الاسلام موسوی شرکت در انتخابات را موجب استحکام نظام و تقویت وحدت ملی دانست.  حجت الاسلام موسوی شرکت در انتخابات را موجب استحکام نظام و تقویت وحدت ملی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران،  حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه بهارستان گفت: انتخابات حماسه حضور مردم است ،حضور حداکثری مردم نشانه استحکام نظام اسلامی ،موجب تقویت اقتدار و نشانگر وحدت ملی است ،ضمن تشویق به شرکت در انتخابات باید از دو قطبی سازی‌های کاذب و دروغین پرهیز کرد.

خطیب جمعه در ادامه گفت: کاندیداها و کارشناسان در رسانه ملی و سایر مجامع ضمن اینکه اهداف و برنامه‌های خود را تبیین می‌کنند در اظهار نظرها دقت کنند و خدمات ارزشمند نظام اسلامی را نادیده نگیرند . وی افزود: ایمان ،عدالت خواهی، ضد فسادبودن، عملکرد جهادی و انقلابی ،متعهد به توانمندی‌های داخلی، مردمی و امیدوار بودن از جمله شاخص‌های کاندیدای اصلح است.

خطیب جمعه شهرستان بهارستان با گرامی‌داشت هفتم تیر و تقدیر و تشکر از زحمات دستگاه قضایی خصوصاً ریاست دادگستری و دادستان شهرستان بهارستان گسترش چتر عدالت، تامین سلامت اجتماعی ،برخورد با مفسدان و سوء استفاده کنندگان از بیت المال مسلمین و دفاع از حقوق عامه را از جمله انتظارات مردم از قوه قضاییه بیان کردند و با اشاره به ویژگی‌های شهید بهشتی گفتند: شهید بهشتی انسانی مومن ،مخلص، طرفدار مظلومان، ولایت مدار وجدی در کار بود که در برابر طعنه زدن‌ها ،دشمنی‌های غیرمنصفانه و تهمت‌ها طاقت‌ها می‌آورد و بر سر تسلیم‌های به حق شجاعانه می ایستاد.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به پنجم تیر روز مبارزه با مواد مخدر گفتند: اعتیاد عامل مهم در بروز آسیب‌های اجتماعی است ،برای علاج آن هم باید اقدامات فرهنگی، پیشگیرانه و آگاهی سازی انجام گیرد و هم با توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع صورت پذیرد.

امام جمعه شهرستان بهارستان گفتند: آب یکی از اساسی ترین و مهم‌ترین عناصر زیست بشری است ،صرفه‌جویی به معنای کم مصرف کردن نیست بلکه به معنای جلوگیری از مصارف غیر ضروری و بهینه مصرف کردن است دربخش کشاورزی شاهدهدررفت آب هستیم باید از روش‌های نوین در این بخش استفاده شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به روز تبلیغ و اطلاع رسانی گفتند: وجود مساجد، هیئات مذهبی و جامعه مداحان در شهرستان فرصتی است برای تبلیغ معارف دین.

انتهای پیام/

نظر شما