شناسهٔ خبر: 67300052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون پزشکی ورزشی | لینک خبر

نظارت مستمر بر باشگاه‌های ورزشی؛

باشگاه‌های ورزشی لرستان زیر ذره‌بین نظارت هیات پزشکی ورزشی

دبیر هیات پزشکی ورزشی لرستان از پایان دور اول نظارت بر باشگاه‌های ورزشی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی لرستان، با شروع فصل تابستان باشگاه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف در حالی روزانه پذیرای جمع زیادی از جوانان و نوجوانان لرستانی هستند که این افراد علاوه بر سالم‌سازی روح و جسم، تناسب اندام و حفظ سلامت، به دنبال پُر کردن اوقات فراغت خود هستند.

موضوع دریافت شهریه‌های نامتعارف، عدم وسایل استاندارد و یا عرضه مکمل‌های دارویی و تقویتی از مسائلی است که در برخی از باشگاه‌ها با آن روبرو هستیم، همین امر نظارت بر باشگاه های ورزشی مبنی بر کیفیت خدمات باشگاه‌ها را دوچندان می‌کند، موضوعی که خواسته بیشتر ورزشکاران، علاقه‌مندان به ورزش و خانواده‌های آنها بوده چرا که تشدید آن تاثیر در ارائه بهتر و با کیفیت تر خدمات دارد.

نظارت بر ۸۱۸ باشگاه ورزشی در لرستان

کیومرث بصیری دبیر هیات پزشکی ورزشی لرستان؛  بر نظارت و بازرسی مداوم از باشگاه‌های سطح استان تاکید کرد و گفت: نظارت بر باشگاه های ورزشی بر کیفیت خدمات باشگاه ها تاثیر مستقیم دارد.

وی  با اشاره به اتمام دوره اول نظارت بر سلامت باشگاه‌های  ورزشی استان افزود: در دور اول نظارت بر باشگاه‌های استان ۸۱۸  باشگاه در سراسر استان  توسط هیات پزشکی ورزشی انجام شد. 

دبیر هیات پزشکی ورزشی لرستان در رابطه با فعالیت باشگاه‌های فاقد مجوز نیز عنوان کرد : اگر باشگاهی درخصوص دریافت مجوز از قوانین تمکین نکند، برابر با دستورالعمل‌ های ابلاغی با آن برخورد خواهد شد.

بصیری  در پایان با اشاره به مصرف مکمل ها و چالش های ایجاد شده،  گفت: در این مورد هیچ گونه تعارفی با باشگاه های ورزشی که اقدام به فروش مکمل می‌کنند نداریم و برابر با قوانین و مقررات موضوع فروش و مصرف مکمل در باشگاه های ورزشی ممنوعیت دارد.

نظر شما