شناسهٔ خبر: 67299871 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در همایش جامعه مبلغین جنوب کشور:

مشارکت در انتخابات، معیار اساسی برای تشخیص وابستگی مردم به یک نظام سیاسی است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، در جمع پانصد نفری جامعه مبلغین جنوب کشور گفت: مشارکت در انتخابات یک معیار اساسی برای تشخیص وابستگی مردم به یک نظام سیاسی است، از این رو وظیفه مبلغین دعوت به مشارکت حداکثری با یک انتخاب آگاهانه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، امروز جمعه ۱ تیرماه ۱۴۰۳ در جمع پانصد نفری جامعه مبلغین جنوب کشور گفت: امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد که باید مورد توجه نامزدهای محترم ریاست جمهوری اسلامی ايران قرار گیرد. 
حمله مستقیم به دشمنان نظام، در عین الاسد با آمریکا، در عملیات وعده صادق با اسرائیل و با ضد انقلاب و داعش در نقاط مختلف، نشانه و گواه این اقتدار است.
وی با تاکید بر اینکه حفظ نظام اسلامی اوجب واجبات است، گفت: ملت بزرگ ما به کسانی که به چهره نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در تبلیغات چنگ می‌زنند، رای نخواهند داد. به کسانی که ارزش های دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را که ثمره خون شهدا است، ناديده می‌گیرند و زیر سوال می‌برند اقبال نخواهد شد.
مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در ادامه گفت: رسالت مبلغین دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش‌های دینی و فرهنگی  و انقلابی است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی با اشاره به خدمات شهید رئیسی گفت: ناديده گرفتن خدمات خالصانه شهید آیت الله رئیسی رضوان الله علیه در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی جفا به نظام و انقلاب است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات یک معیار اساسی برای تشخیص وابستگی مردم به یک نظام سیاسی است، از این رو وظیفه مبلغین دعوت به مشارکت حداکثری با یک انتخاب آگاهانه است.

نظر شما