شناسهٔ خبر: 67299758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آتش در یک مجتمع مسکونی شهر پردیس مهار شد

تهران ایرنا- مسئول آتش‌نشانی پردیس گفت: یک انباری در مجتمع مسکونی در فاز سه شهر پردیس دچار حریق شد و آتش نشانان همزمان با خاموش کردن حریق از سرایت آن به سایر طبقات جلوگیری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی، امیرحسین ملأشور مسئول آتش‌نشانی شامگاه جمعه درباره وقوع حادثه آتش سوزی توضیح داد: گزارش وقوع حریق در یک انباری داخل بلوکی از مجتمع مسکونی واقع در فاز سه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری پردیس اعلام شد.

وی ادامه داد: با اعلان دود گرفتگی کامل بلوک، محبوسی ساکنین و همچنین محبوسی ۲ کودک خردسال در طبقه چهارم ساختمان، چهار ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات کامل و خودروی پشتیبان آب به محل حادثه اعزام شدند.

حریق یک انباری در مجتمع مسکونی در فاز سه پردیس اطفا شد

مسئول آتش‌نشانی پردیس توضیح داد: با آغاز عملیات از سوی آتش‌نشانان، نیروها به ۲ گروه تقسیم شدند، تیم اول به سمت طبقه همکف و کانون حریق داخل انباری که تعداد قابل توجهی کارتن و البسه کاملا شعله ور درآن قرار داشت رفتند و اقدام به شعله زنی کردند.

ملأشور ادامه داد: تیم دوم برای نجات ۲ کودک خردسال که داخل واحد محبوس بودند به طبقه چهارم رفتند وهر ۲ کودک بدون هیچگونه آسیبی و سالم از داخل واحد محبوس شده توسط آتش‌نشان‌ها به محل امن انتقال و تحویل خانواده شدند.

وی با اشاره به زمان خاموش کردن حریق در این مجتمع مسکونی اظهار کرد: اطفای حریق، پاکسازی و نجات ساکنین ۲ ساعت و نیم طول کشید.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما