شناسهٔ خبر: 67299690 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

۹۰ درصد محصولات "فولاژ" در بورس کالا مشتری داشت

شرکت فولاد آلیاژی ایران با فروش انواع ملیگرد در گرید‌های مختلف و میلگرد کلاف آلیاژ در گرید‌های مختلف پا به عرصه بورس کالا گذاشت.

صاحب‌خبر -

بورس نیوز:

شرکت فولاد الیاژی ایران در خردادماه سال ۱۴۰۳ آمار و معاملاتی که در بورس کالا از عملکرد خود شناسایی کرد گویای آن است که در این مدت زمان ۶۲ هزار و ۵۰۰ تن از محصولات خود را مورد عرضه قرار داد. شرکت فولاد آلیاژی ایران با فروش انواع ملیگرد در گرید‌های مختلف و میلگرد کلاف آلیاژ در گرید‌های مختلف پا به عرصه بورس کالا گذاشت.

مقدار تقاضایی که برای محصولات "فولاژ" در سومین ماه سال جاری در معاملات بورس کالا به ثبت رسید ۵ هزار و ۲۵۰ تن بود و در پایان مقدار محصولی که به فروش رسید ۴ هزار و ۷۵۰ تن بود. این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به ارزش معامله ۱۴۸ میلیارد و ۷۴۷ میلیون تومانی دست پیدا کرد.

بیشترین مقدار عرضه محصول در خردادماه متعلق به محصول میلگرد آلیاژ ۴۵ CK با ۲۰ هزار و ۵۰۰ تن بود. مقدار تقاضای ثبت‌شده برای این محصول ۲ هزار و ۲۲۵ تن بوود که تمام این محصول به فروش رسید و حاصل این عرضه و تقاضا برای شرکت درآمد ۷۰ میلیارد تومانی فولاژ بود.

در انتهای لازم به ذکر است که بیشترین درآمدزایی فولاد آلیاژی ایران مربوط به میلگرد آلیاژ ۴۵ CK بود که مبلغ آن گفته شد و پس از آن نیز محصول میلگرد کلاف آلیاژ ۱۰B۳۸ با ۲۵ میلیارد تومان درآمدزاترین محصول این شرکت نام گرفت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
میلگرد سبد میلگرد فولاد آلیاژی ایران فولاژ

نظر شما