شناسهٔ خبر: 67299681 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

دو کودک از حریق در پردیس نجات یافتند

مسئول آتش‌نشانی پردیس: با اعلان دود گرفتگی کامل بلوک، محبوسی ساکنین و همچنین محبوسی دو کودک خردسال در طبقه چهارم ساختمان، ۴ ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات کامل و خودرو پشتیبان آب به محل حادثه اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

مسئول آتش‌نشانی پردیس از حریق انباری واقع در فاز۳ پردیس خبر داد.

امیرحسین ملأشور از وقوع حریق در یک انباری واقع در فاز ۳ پردیس خبر داد و گفت: ساعت ۲۳ آخرین شب بهاری گزارش وقوع حریق در یک انباری داخل بلوکی از مجتمع مسکونی مینا واقع در فاز ۳ به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری پردیس اعلام شد.

مسئول آتش‌نشانی پردیس خاطرنشان کرد: با اعلان دود گرفتگی کامل بلوک، محبوسی ساکنین و همچنین محبوسی دو کودک خردسال در طبقه چهارم ساختمان، ۴ ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات کامل  و خودرو پشتیبان آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با آغاز عملیات از سوی آتش‌نشانان،  نیروها به دو گروه تقسیم شدند که تیم اول به سمت طبقه همکف و کانون حریق داخل انباری رفته و اقدام به شعله زنی کردند. در این انباری تعداد قابل توجهی کارتن، کاغذ و البسه نگهداری می‌شد و کاملاً شعله‌ور بود.

ملأشور تصریح کرد: تیم دوم برای نجات دو کودک خردسال که داخل واحد محبوس بودند به طبقه چهارم رفتند و هر دو کودک بدون هیچگونه آسیبی و سالم از داخل واحد محبوس شده توسط آتش‌نشان‌ها به محل امن انتقال و تحویل خانواده شدند. آتش‌نشانان هم‌زمان از سرایت حریق به سایر طبقات جلوگیری کردند.

به گزارش ایسنا، اطفای حریق، پاکسازی و نجات ساکنین دوساعت و نیم بطول انجامید و اتمام عملیات در ساعت ۱:۳۰ اعلام شد.

نظر شما