شناسهٔ خبر: 67299514 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تاکید هنیه بر لزوم توقف فوری تجاوزات رژیم اسرائیل به نوارغزه

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید مجدد بر ضرورت توقف فوری جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از شورای امنیت خواست قطعنامه اخیر خود درباره آتش بس را اجرایی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و خروج نظامیان صهیونیست از تمام مناطق نوار غزه تاکید کرد و گفت ما باید مشروعیت مقاومت را در تمامی محافل بین‌المللی ثابت کنیم، زیرا این مهمترین عامل است.

هنیه بر چنگ زدن مقاومت به اصول و خواسته‌های مردم فلسطین و کوتاه نیامدن از آن، وظیفه شورای امنیت سازمان ملل را اجرایی کردن قطعنامه آتش‌بس در غزه عنوان کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه راهبرد مذاکراتی رژیم صهیونیستی بر افزایش فشار بر حماس و دیگر گروههای مقاومت مبتنی است، خاطر نشان کرد که دشمن از آغاز مذاکرات همچنان به وقت کشی و تعلل ادامه می دهد.

هنیه با اشاره به ادامه جانفشانی و نبرد شجاعانه رزمندگان مقاومت در نوار غزه به ویژه در رفح در برابر متجاوزان صهیونیست خاطر نشان کرد که مقاومت پس از 9 ماه از جنگ و تجاوزات دشمن همچنان به نبرد در محورهای مختلف ادامه می دهد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به ادامه مشارکت طرفهای مختلف محور مقاومت شامل لبنان، یمن و عراق در کمک به مردم و مقاومت غزه خاطر نشان کرد که مقاومت فلسطین به همراه دیگر اعضای محور مقاومت در تمام جبهه ها به مقابله با تجاوزات و جنایات دشمن ادامه می دهد.
انتهای پیام/

نظر شما