شناسهٔ خبر: 67299510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برگزاری میز خدمت دادگستری استان کرمانشاه در مصلای مسجد جامع

میز خدمت دادگستری استان کرمانشاه با حضور معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در مسجد جامع برگزار شد و به درخواست‌های قضایی برخی از مردم رسیدگی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مدیران ادارات تابعه قوه قضائیه در استان به همراه کارکنان مجموعه خود و ریاست سازمان بسیج حقوقدانان استان و حقوقدانان بسیجی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با جمعی از نمازگزاران دیدار و به درخواست‌های قضائی آنان رسیدگی کرد.

میز خدمت دادگستری استان کرمانشاه در اولین روز از هفته قوه قضائیه در مصلای مسجد جامع این شهر برگزار شد که در این نشست معاون قضائی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه و اعضای شورای قضائی استان حضور داشتند و به شکایات مردم رسیدگی کی می‌کردند.

این میز صبح امروز پیش از مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، با مردم استان دیدار و دستورات قضائی لازم جهت بررسی درخواست‌های آنان صادر شد.

نیکزاد عباسی «معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان» در حاشیه این برنامه گفت: هدف از برگزاری میزهای خدمت تکریم مراجعین دستگاه قضائی و تسهیل دسترسی آنان به مسئولان است.

وی ادامه داد: رعایت حقوق شهروندی و تلاش برای رفع مشکلات حقوقی و قضائی مردم از اولیت‌های تشکیل میز خدمت است و در این دیدارها چنانچه لازم باشد با برقراری تماس تلفنی با مدیران قضائی استان، موضوعات پیگیری و دستورات لازم جهت پیگیری مشکلات مراجعه‌کنندگان صادر می‌شود.

هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله شهید بهشتی است و به همین مناسبت از اول تا هفتم تیرماه به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

نظر شما