شناسهٔ خبر: 67299503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری ۱۵ مصدوم بر جای گذاشت

شهرکرد- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: حوادث رانندگی روز جمعه یکم تیر در شهرستان‌های لردگان و شهرکرد ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری، محمود شمسی‌پور دهکردی شامگاه جمعه با اعلام این خبر افزود: نخستین حادثه رانندگی در محور لردگان به مالخلیفه حوالی منجرمویی حدود ساعت ۱۴ و ۵۳ دقیقه رخ داد، که بر اثر برخورد سه دستگاه پراید پنج نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

وی ادامه داد: در حادثه دوم نیز در محور لردگان به مالخلیفه حوالی چله‌گاه حدود ساعت ۱۶ و ۲۳ دقیقه رخ داد و انحراف یک دستگاه سواری تیبا ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حادثه سوم محور نیز که در محور شهرکرد به شلمزار حوالی خراجی حدود ساعت ۱۷ به وقوع پیوست بر اثر واژگونی وانت چهار نفر مصدوم شدند.

شمسی‌پور یادآور شد: کارشناسان عملیاتی اورژانس استان پس از حضور در صحنه‌های حادثه اقدامات درمانی را برای مصدومین انجام داده و مصدومین را با ۶ دستگاه آمبولانس برای اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان‌ های شهدا لردگان و آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری یک‌هزار و ۴۰ کیلومتر راه اصلی دارد که از این میزان ۳۳۳ کیلومتر بزرگراه و بقیه راه اصلی است.

نظر شما